Kérdés

Szép Napot!

Rendeltem egy készüléket, 2017. május 18.-án, és még a mai napig nem jött meg. Egy Samsung Galaxy S7 készüléket. Már többször írtam chat-be, írtam emailt, de semmi. Nem tudom mi lehet az oka, de már nagyon mérges vagyok. Régi telefonkészülékem tönkre ment, és már nagyon szükséges az új. Nem hiszem el, hogy annyi csúszás van hogy 2 hétnél tovább kellene várni a telefon megérkezésére. Remélem kapok értelmes választ erre.
A honlapon még mindig a régi szállítási idő van kinnt, azaz 2017. május 23. Telefon azonban sehol...
:(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Rendelés időpontja2017.07.29. 11:38
Rendelés státuszaSzállítás alatt

ekkor rendeltem ugyvolt tegnap kihozzák de semmi hir ezt a csomag kővetést is probáltam semit nem jellenit meg .....azért boszanto hogy sms vagy email se jőn semiről az ember meg várja othon a futárt ..... 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nekem ma megjött. Kitartást, remélem neked is megjön nemsokára!!! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát ha a státusz nem fog változni, holnap is hívom őket, de most a fent megadott telefonszámon :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én rengetegszer hívogattam őket, és most elvileg ezen a héten meg kellene jönnie. Ma már a státusz is szállítás alatt. Meg már a jótállási jegyeket meg minden garanciális jegyeket is felraktak és le lehet tölteni. Kíváncsi leszek mikor jön meg. Sokszor hívogasd őket, hátha megküldik. Nem tudom mi lehet ott, de még szerencse hogy a készüléket úgy rendeltem meg hogy utánvétellel mert ha előre kifizettem volna tuti téptem volna a hajam. Bízom benne hogy már holnap megjön..

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Valami káosz ami itt van amúgy...én május 30.-án, kedden rendeltem telefont meglévő előfizetés újításával...elméletileg péntekre kellet volna érkezzen de semmi, a státusz még most is az, hogy szállításra vár...írtam nekik e-mailt, de persze 2 nap alatt sem jött rá válasz...bementem egy telekom fiókba, azt mondták, hogy ők nem tudnak ebben segíteni, ügyfélszolgálaton érdeklődjek...a chat-es ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy ő is annyit lát amit én, hogy szállításra vár, többet nem tud...felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot (június 6, kedden), azt mondták, hogy már megérkezett a pick pack pontra...elmentem, de persze sehol nem volt semmi...másnap hívom megint, azt mondják, hogy a gls futárnál van a telefon, őket hívjam, és megmondják, hogy merre jár....hívom a gls-t, erre közlik, hogy nem hogy csomagot nem kaptak, még megbízás se jutott el hozzájuk...hívom megint a telekomot, mire rájönnek, hogy ja még fel sem adták a telefont....értem én, hogy csúszás van, de akkor honnan szedte az egyik azt, hogy már megérkezett, a másik meg, hogy már úton van...és az egész annyiban maradt, hogy akkor az ügyintéző küld egy e-mailt az illetékesnek...kíváncsi vagyok, hogy hogy fog ezek után haladni a dolog, de a státusz még mindig csupán annyi, hogy szállításra vár...persze a havi törlesztőt már másnapra (május 31) ki tudták írni, amit már be is fizettem. Egyszerűen nem értem, hogy miért nem lehet valamit normálisan megcsinálni...ha egy hónapba telik nekik kiszállítani, akkor legalább írják azt, nem pedig, hogy 2 nap múlva már át is vehetem....szánalmas!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @marcell, az :( viszont ilyen csak akkor lehet a Té mobil cuccaival, ha év végi káosz van, esetleg készlethiány az adott telóból, vagy a megrendelő nem oké (számlatartozás miatt pl.), egyébként 1-2 nap alatt megkapod (20 év tapasztalat mondatja velem :D). itt tudtommal az első kettő nem áll, és remélem a harmadik sem, szóval kitartás, csak küldik már :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

De amugy botrany. Direkt innen rendeltem mondom Telekom meg minden, ugy is gyorsan kihozzak. Nekem is ezt mondjak kb mindennap felhivom oket mert mar kene nagyon a telefon. Egy masik oldalrol szerintem elobb kijonne a telefon. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én május 13.-án rendeltem és ma jött meg. :D kitartást! Kétszer hívtam a házhozszállítást, de ők se nagyon tudtak vele mit csinálni csak annyit mondtak, hogy sok a megrendelés és a türelmemet kérik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @marcell, a Té 30 napon belül válaszol az e-mailekre, így helyette a chatjüket javaslom, vagy még inkább a házhozszállítási csapatukat (ők meg tudják nézni, miért van a csúszás):

+36309303030 munkanapokon 8-16 óra között

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most