Ugrás a tartalomhoz
  • 1

komáromi fiók ügyintézés


TIMI

Kérdés

kedves telekom!

a mai nap folyamán felkerestem a komáromi irodájukat,9 órai nyitásra érkeztem előttem 3 ember várt hogy sorra kerüljön 3 ügyfeles hölgy ült a pultoknál egy ért csak rá mivel a másik kettő valami tesztet töltött ki  több mint fél órája várok hogy végre ahhoz az egy ügyintézőhöz mehessek természetesen sorszámmal rendelkezem és pont én jönnék mire  az utánam 20 percére érkező hölgyet hívja helyettem. 

kérdésem  miért nyitás után kel teszteket tölteni az alkalmazottaknak ezzel hátráltatva az ügyintézést idejét ,miért nem sorszám szerint hívják az ügyfeleket 

válaszát előre is köszönöm

orbánné

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...