a mai nap folyamán felkerestem a komáromi irodájukat,9 órai nyitásra érkeztem előttem 3 ember várt hogy sorra kerüljön 3 ügyfeles hölgy ült a pultoknál egy ért csak rá mivel a másik kettő valami tesztet töltött ki több mint fél órája várok hogy végre ahhoz az egy ügyintézőhöz mehessek természetesen sorszámmal rendelkezem és pont én jönnék mire az utánam 20 percére érkező hölgyet hívja helyettem.
kérdésem miért nyitás után kel teszteket tölteni az alkalmazottaknak ezzel hátráltatva az ügyintézést idejét ,miért nem sorszám szerint hívják az ügyfeleket
Kérdés
TIMI
kedves telekom!
a mai nap folyamán felkerestem a komáromi irodájukat,9 órai nyitásra érkeztem előttem 3 ember várt hogy sorra kerüljön 3 ügyfeles hölgy ült a pultoknál egy ért csak rá mivel a másik kettő valami tesztet töltött ki több mint fél órája várok hogy végre ahhoz az egy ügyintézőhöz mehessek természetesen sorszámmal rendelkezem és pont én jönnék mire az utánam 20 percére érkező hölgyet hívja helyettem.
kérdésem miért nyitás után kel teszteket tölteni az alkalmazottaknak ezzel hátráltatva az ügyintézést idejét ,miért nem sorszám szerint hívják az ügyfeleket
válaszát előre is köszönöm
orbánné
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.