TIMI

komáromi fiók ügyintézés

Kérdés

kedves telekom!

a mai nap folyamán felkerestem a komáromi irodájukat,9 órai nyitásra érkeztem előttem 3 ember várt hogy sorra kerüljön 3 ügyfeles hölgy ült a pultoknál egy ért csak rá mivel a másik kettő valami tesztet töltött ki  több mint fél órája várok hogy végre ahhoz az egy ügyintézőhöz mehessek természetesen sorszámmal rendelkezem és pont én jönnék mire  az utánam 20 percére érkező hölgyet hívja helyettem. 

kérdésem  miért nyitás után kel teszteket tölteni az alkalmazottaknak ezzel hátráltatva az ügyintézést idejét ,miért nem sorszám szerint hívják az ügyfeleket 

válaszát előre is köszönöm

orbánné

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Miért mikor ugyan mégis.... munka idő végeztével? 

Aki pedig eléd került vagy Magentás vagy időpontos vagy Vip efi volt van ilyen..

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most