Kérdés

Kedves Telekom!

 Érdeklődni szeretnék, hogy bár örülünk az optikai üvegszál kiépítésének, és a gyorsabb net lehetőségnek, a kiépítést miért nem a házzal egyeztetve végzik?

Illetve, miután jelentettük, hogy egyeztetés nélkül, elfogadhatatlan módon lett behúzva az optika, és ezt rögzítették is a rendszerben a kollégáik, még abban a fázisban, amikor nem volt levágva az optikai kábel vége, csak felcsavarva a doboznál, semmibe vették a jelzésünket, és tovább folytatták a munkát, mintha nem is szóltunk volna, levágták a kábelt, és bekötötték a dobozba a munkatársaik. Ahelyett, hogy kijavították volna a hibát.

Két eset lehetséges: vagy magasról tesznek a szerelőik és a műszaki vezető az előfizetőkre, vagy olyan rossz a kommunikáció a cégen belül, hogy nem jutott el az  információ a szerelőkhöz.

Arról nem is írok, hogy úgy vágtak le  egy  fából egy 3-4  méteres  darabot, hogy a hátsó kertben hagytak, száradni, lombostol, ahogy levágták, és lepuffant  a földre, persze  engedély, és egyeztetés nélkül, eszükbe nem jutott eltakaítani maguk után. A birtokháborításról nem is  írok, magánterületre hatoltak be engedély nélkül, amikor neki kezdtek a kábel kiépítésének. Mégegyszer hangsúlyozom, szeretnénk az optikai kábelt, de ugye nem mindegy, ha  vacsorára hívják az  embert, akkor egy kannibál törzs látja vendégül a barátja hullájából, vagy esetleg egy olasz konyha vendége lehet.

Üdvözlettel,

A Moha utca 20. lakói

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

Pár képpel prezentálod hogy mi történt ?

Ui: Bp 12 ker?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most