Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Telekom alkalmazás


Atti118

Kérdés

Sziasztok az lenne a kérdésem hogy a telekom alkalmazásban IOS-en nem láttom már több mint egy hete az internet adatomat , a pénz egyenlegemet mutatja dominós vagyok  nem facebook-al lépek be eddig ugyanis azért nem mutatta ,már letöröltem újra raktam ma frissitetem de semmi nem jön elö .   Köszi szépen

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
2 órája, D_László írta:

 Redmi4X-en (Domino, 3G, Android) Telekom-fiók mobil alkalmazásban helyesen mutatja (Engedélyek beállítva).

 

Szia!

Ezt lehetne egy kicsit pontosítani? A Telekom fiók az amit egy böngésző alól, a Telekom honlapján belépve érsz el, akár mobilon is? Mert én amikor a telefonon a Chrome alatt így lépek be a fiókomba, akkor minden látszik (mobilnetre is a szép karika diagram), viszont a tényleges Telekom alkalmazás azt írja, hogy az egyenlegek nem érhetők el. Viszont a fiókba belépés bonyolultabb és hosszadalmasabb.

Persze lehet ez a probléma akár telefon függő is, meg Android verzió függő is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Pontosítva, mobilon nem a Chrome vagy más mobil böngészőt használom (bár lehet azt is). A Google-Play áruházban meg kell keresni a „Telekom” alkalmazást és telepíteni kell. Indítva a „Telekom” app-t, a szükséges engedélyek megadása után, kétféleképpen léphetünk be. Telefonszámmal és szerződéses jelszóval (7db szám), ez a legjobb egyenlegre vagy Telekom-Fiókba eMail címmel és jelszóval, ha korábban már készítettünk ilyet PC-n. Telefonszámmal és szerződéses jelszóval való első használat után, zárjuk be az alkalmazást (nem kijelentkezés). Amikor újra elindítjuk automatikusan belép és mutatja az egyenleget és adatmennyiséget, (kuponokat) stb. Ha akarunk innen is átléphetünk a Telekom-fiókba. Amikor kijelentkezéssel lépünk ki, legközelebb újra meg kell adni az azonosítót és jelszót.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@D_László

Beléptem az alkalmazással, jelezte a korlátozást, beléptem a T fiókba az ahhoz megadott jelszóval. Itt látszik a képernyőkép:

Screenshot_20170915-102139.png

Ha rámegyek a mobilra, akkor van a Testreszabás menüpont, de ott azt írják hogy a Telekom szolgáltatásai nem érhetők el, dolgoznak a hiba javításán. Nálam ennyi :(

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...