Ugrás a tartalomhoz
  • 0

tartozás befizetése


csadri

Kérdés

Sziasztok! Segítséget kérnék. Volt két lejárt fizetési hátralékom, amiből az egyiket bankkártyás fizetési módszerrel fizettem "volna" be. Az átirányított befizetési felület meghibásodott, ezért azt jelezte ki a rendszer, hogy nem ment el a befizetés, próbálkozzak újra. Próbálkoztam és ennek köszönhetően 2x fizettem be a tartozás összegét. Sajnos csak az email visszaigazolás kapcsán derült ez ki. Telefonáltam, mire azt mondták, hogy ők nem tudják visszautalni az egyik részletet, mert mivel volt egy másik díjtartozásom átkönyvelték abba. Ez tényleg így működik? Nem kevés összegről van szó, ami a családi kasszát most igen megterheli. Semmit sem tehetek? Én az adott a havi hátralékot fizettem be kétszer, akkor ők milyen jogon könyvelik el a másik havi tartozásba? Nagyon inkorrekt dolognak tartom ezt az eljárást!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Hello @csadri, ügyféltársként veled vagyok, megértelek, de a tartozás az tartozás, így szerintem csak azt a részt kérheted vissza, amennyivel többet fizettél annál, ami jár. ha többet fizettél egyáltalán, ami akkor fordulhat elő, ha a befizetni szándékozott elmaradás rész magasabb volt a befizetni nem szándékozottnál (ha kevesebb, akkor lehet, hogy még így is lógsz nekik).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...