csadri

tartozás befizetése

Kérdés

Sziasztok! Segítséget kérnék. Volt két lejárt fizetési hátralékom, amiből az egyiket bankkártyás fizetési módszerrel fizettem "volna" be. Az átirányított befizetési felület meghibásodott, ezért azt jelezte ki a rendszer, hogy nem ment el a befizetés, próbálkozzak újra. Próbálkoztam és ennek köszönhetően 2x fizettem be a tartozás összegét. Sajnos csak az email visszaigazolás kapcsán derült ez ki. Telefonáltam, mire azt mondták, hogy ők nem tudják visszautalni az egyik részletet, mert mivel volt egy másik díjtartozásom átkönyvelték abba. Ez tényleg így működik? Nem kevés összegről van szó, ami a családi kasszát most igen megterheli. Semmit sem tehetek? Én az adott a havi hátralékot fizettem be kétszer, akkor ők milyen jogon könyvelik el a másik havi tartozásba? Nagyon inkorrekt dolognak tartom ezt az eljárást!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Hello @csadri, ügyféltársként veled vagyok, megértelek, de a tartozás az tartozás, így szerintem csak azt a részt kérheted vissza, amennyivel többet fizettél annál, ami jár. ha többet fizettél egyáltalán, ami akkor fordulhat elő, ha a befizetni szándékozott elmaradás rész magasabb volt a befizetni nem szándékozottnál (ha kevesebb, akkor lehet, hogy még így is lógsz nekik).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most