Piroska Posztolva ekkor: 2017. október 16. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. október 16. Ezt a leve Ezt a levelet kaptam Tisztelt.Ügyfelünk! _____________________________________________ Az on reeszere uj szamlat allitottunk ki, melyet a honlapunkon tekinthet megaz online ugyfelszolgalaton belepes utan reszletesen atnezheti a szamlan szereplo teteleket, valamint lehetosege van a szamla kiegyenlitesere tobb kenyelmes befizetesi modon is. A szamlat nem fizettek meg. Folyoszamla : 101463129 Szamla sorszama : 5371014631290029 Fizetesi hatarido : 30/09/2017 Statusz : Befizetesre var Fizetendo: 1.315 Ft Remeljuk, hogy a szamla kifizeteset a megadott hataridon belul. Vagy az elÅ‘fizetes velunk automatikusan kikapcsol Most mar fizetni a szamlakat egyszeru es sima utat a bankkartya vagy a bankszamla es biztonsagosan Kerjuk, kovesse az alabbi linket a folyamat befejezesehez Befizetem udvozlettel, Telekom Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
btz Posztolva: 2017. október 16. Megosztás Posztolva: 2017. október 16. @Piroska Régóta ismert probléma. A veszélyzóna oldalon olvashatsz róla. Ajánlom még figyelmedbe ezeket a linkeket: Adathalászati kísérletek a Telekom nevében Gyanús levelet kaptam! Mi a teendő? Visszaélésekkel kapcsolatos felhívás A felhasználói adatok védelmében Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.