A mai napon szembesültem a Telekom nem igazán ügyfélbarát viselkedésével.
Eddig, ha késedelmes fizetésem volt, tájékoztattak hogy 30 napon belül egyenlítsem ki a tartozásom. A 30. napon ismét kaptam egy sms-t, hogy 3 napon belül egyenlítsem ki a tartozásom, különben korlátozzák a szolgáltatást. Tehát kaptam két értesítést.
Ma viszont már nem kaptam második értesítést, a 30. napon egyszerűen korlátozták a szolgáltatást.
Úgy látszik, a Telekomnak nagyon sok, több 10000 Ft-os havi számlát fizető előfizetője van és így próbálja csökkenteni ezen előfizetők számát.
Kérdésem, hogy megváltozott az értesítés rendszere? Ha igen, erről miért nem tájékoztatják az előfizetőket?
Kérdés
Kebcont
Tisztelt Fórum!
A mai napon szembesültem a Telekom nem igazán ügyfélbarát viselkedésével.
Eddig, ha késedelmes fizetésem volt, tájékoztattak hogy 30 napon belül egyenlítsem ki a tartozásom. A 30. napon ismét kaptam egy sms-t, hogy 3 napon belül egyenlítsem ki a tartozásom, különben korlátozzák a szolgáltatást. Tehát kaptam két értesítést.
Ma viszont már nem kaptam második értesítést, a 30. napon egyszerűen korlátozták a szolgáltatást.
Úgy látszik, a Telekomnak nagyon sok, több 10000 Ft-os havi számlát fizető előfizetője van és így próbálja csökkenteni ezen előfizetők számát.
Kérdésem, hogy megváltozott az értesítés rendszere? Ha igen, erről miért nem tájékoztatják az előfizetőket?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.