Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Panaszok-Elégedetlenségek a Telekommal szemben


szilagyi69

Kérdés

Sziasztok,

Multhévégén rendeltem egy készüléket előfizetés megujitással.

Eltelt a hét és még mindig szállitásra vár a státusz.

Ügyfélszolgálat tehetetlen látja a rendelést de hogy az tovább ment vagy sem azt már nem tudja.

Megkérdezni  valakit a szállitásról azt sem tudja.

Várjak,Várjak,Várjak.

Sok a megrendelés van aki azt az infot adja.

Hétvégén volt a fekete péntek nevü akció,nost ujra meg ismétlik,ha nem tudta teljesiteni az elmultheti rendelést akkor ezeket jövöévben kapja meg az előfizető?

Egy ekkora cég nem tud számolni az ilyenkor megnövekedett rendeléssel.

Jön a szerződésben meghatározott 30 nappal.

Nem azért szeretnék vásárolni hogy egy hónapmulva kapjam meg a terméket.

A mai felgyorsult világban ez felháboritó,és főleg az hogy az ügyfélszolgálat is egy nagy nulla az információ segitségben.

Sajnos nincs egy értelmes szolgáltató Magyarországon.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Hello @szilagyi69, mobil előfizetéshez rendelted vagy otthonihoz? előbbi esetben 1-2 munkanap szokott lenni (ha van belőle), utóbbi esetben sajnos 30 nap is lehet (de 1-2 hét általában). ezek alapján érdeklődj újra a Ténél (a chatjüket javaslom, böngészd a honlapjukon a telókat, és előbb-utóbb feljön a chat ablak)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...