Multhévégén rendeltem egy készüléket előfizetés megujitással.
Eltelt a hét és még mindig szállitásra vár a státusz.
Ügyfélszolgálat tehetetlen látja a rendelést de hogy az tovább ment vagy sem azt már nem tudja.
Megkérdezni valakit a szállitásról azt sem tudja.
Várjak,Várjak,Várjak.
Sok a megrendelés van aki azt az infot adja.
Hétvégén volt a fekete péntek nevü akció,nost ujra meg ismétlik,ha nem tudta teljesiteni az elmultheti rendelést akkor ezeket jövöévben kapja meg az előfizető?
Egy ekkora cég nem tud számolni az ilyenkor megnövekedett rendeléssel.
Jön a szerződésben meghatározott 30 nappal.
Nem azért szeretnék vásárolni hogy egy hónapmulva kapjam meg a terméket.
A mai felgyorsult világban ez felháboritó,és főleg az hogy az ügyfélszolgálat is egy nagy nulla az információ segitségben.
Sajnos nincs egy értelmes szolgáltató Magyarországon.
Kérdés
szilagyi69
Sziasztok,
Multhévégén rendeltem egy készüléket előfizetés megujitással.
Eltelt a hét és még mindig szállitásra vár a státusz.
Ügyfélszolgálat tehetetlen látja a rendelést de hogy az tovább ment vagy sem azt már nem tudja.
Megkérdezni valakit a szállitásról azt sem tudja.
Várjak,Várjak,Várjak.
Sok a megrendelés van aki azt az infot adja.
Hétvégén volt a fekete péntek nevü akció,nost ujra meg ismétlik,ha nem tudta teljesiteni az elmultheti rendelést akkor ezeket jövöévben kapja meg az előfizető?
Egy ekkora cég nem tud számolni az ilyenkor megnövekedett rendeléssel.
Jön a szerződésben meghatározott 30 nappal.
Nem azért szeretnék vásárolni hogy egy hónapmulva kapjam meg a terméket.
A mai felgyorsult világban ez felháboritó,és főleg az hogy az ügyfélszolgálat is egy nagy nulla az információ segitségben.
Sajnos nincs egy értelmes szolgáltató Magyarországon.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.