szilagyi69

Tag
  • Tartalmak

    14
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

szilagyi69 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Undoritó a telekom
  2. szia. Én egy gyárban dolgozom és nem arcoskodni akarok de vezető beosztásban. Ha meg van rendelve az áru és mi nem vagyunk készen fizetni kell a kamion állásáért és kemény késedelmi dijak terhelik a céget ha időben nem ér oda az áru. Nem beszélve rólla hogy nekem az állásomba kerülne. Nyilván vannak amiről az ember nem tehet. Csak ha el vannak uszva akkor mért nem kell bőviteni a dolgozói létszámot ? Ne igérjen olyat amit nem tud teljesiteni. Nyár elején nem volt ünnep de ugyan ezzel kellet vitatkozni. Ugyan ezek a magyarázkodások voltak. Nem lehetne hogy kevesebb reklám kellene a médiában és jobban megbecsülni a régi ügyfeleket. Ha lenne másik ilyen lehetőségekkel rendelkező szolgáltató gondolkodásnélkül váltanék. A régi matáv kiépitett hálózatát átvette és azóta nagyon keveset fejlesztett a hálozaton. csak amit nagyon muszály volt ahol a konkurencia is jelen van,kisseb falukban vidéken semmit csak a nagyobb városokban ahol ott van amugy is a többi szolgáltató is jelen van Sajnos én egy kisseb városban élek itt nincs váltásra lehetőség de ha lenne csak aki ugyan ezt biztositaná váltanék.
  3. Szia. Ma töröltettem a csomagokat de nincs változás. Az ügyintéző magától tudta és törölte de még mindig szállitásra vár. Még csak nem is részletre kértem hogy a hitel elbirálásra kellene várni.
  4. Hitelképesség elbirálás. '1996-tól vagyok előfizető még anno westel volt A mostani számom 2000-ben vásároltam. És egy összegben kértem a készüléket. Ez ha eddig tart akkor mivan azokkal aki nagyobb öszeget részletre kérnek. Évekig számithat az elbirálásra.?
  5. Szia, Csak ezek a nagyhatalmak tudják ezt meg tenni,egy kisseb internetes áruház egyiknapról a másikra szállit. A telekom egy undoritó nagy hatalom amit kihasznál hogy nincs Magyarországon rajtakivül csak két másik szolgáltató.
  6. Sziasztok, Multhévégén rendeltem egy készüléket előfizetés megujitással. Eltelt a hét és még mindig szállitásra vár a státusz. Ügyfélszolgálat tehetetlen látja a rendelést de hogy az tovább ment vagy sem azt már nem tudja. Megkérdezni valakit a szállitásról azt sem tudja. Várjak,Várjak,Várjak. Sok a megrendelés van aki azt az infot adja. Hétvégén volt a fekete péntek nevü akció,nost ujra meg ismétlik,ha nem tudta teljesiteni az elmultheti rendelést akkor ezeket jövöévben kapja meg az előfizető? Egy ekkora cég nem tud számolni az ilyenkor megnövekedett rendeléssel. Jön a szerződésben meghatározott 30 nappal. Nem azért szeretnék vásárolni hogy egy hónapmulva kapjam meg a terméket. A mai felgyorsult világban ez felháboritó,és főleg az hogy az ügyfélszolgálat is egy nagy nulla az információ segitségben. Sajnos nincs egy értelmes szolgáltató Magyarországon.
  7. Felhivtam az ügyfélszolgálatot és ugye az ügyintéző nagyon normálisan válaszolt,elnézést kért töbször. Sajnos ő tehetetlen a rendszerrel és maga a Telekom nagy hatalommal. Amikor az ügyfélszolgálattal beszélek pár perc mulva jön az sms értékeljem a ügyintézőt, A szolgáltatásra mért nem kiváncsi,mert tudja hogy egy nagy nulla. Most itt is már pár sort irtunk egymásnak és nem tud egyik okostojás sem válaszolni ide Ha én a munkahelyemen nem jól mérném fel a munkafolyamatot és a rendelések igy elmaradnának már régen elbocsájtottakvolna, Igéretekből kisebb cégek nem tudnának meg élni. Mert nekem keddre igérték a szállitástés ugye a mai napig szállitásra vár a státusz. Ez azt jelenti hogy én már a héten nem kapom meg a készüléket.
  8. Szia. Változatlan.
  9. Szia. Én is előfizetés ujitásával vásároltam. Tudtom szerint ezek a közösségi oldalak internet csomag nagyságtól függően járnak az előfizetéshez. Most ez a kedvezmény van az internet előfizetőknek.
  10. Sziasztok. Én is ugyan ezen a napon vásároltam készüléket és ugyan ebben a cipőben járok. Szállitásra vár. Igaz a rendszer vissza igazolta,hogy egy-két napon belül meg kapom. Hétvége után vagy is legkésőbb kedden. Ma szerda van de még mindig szállitásra vár. Magyarázat sok a rendelés és a kiszllitást nem győzi a futár szolgálat. Azt a vezetőt aki ezzel nem tud számolni én biztos nem alkalmaznám. Ez a hétvége napokkal előre megvolt hirdetve. De nem az első eset amikor a telekom nem tartja be az igéreteket. A számla kiegyenlitését viszont tudja figyelni és a késésért külön dijakat felszámolni.
  11. sziastok Nex csomagom van. Nem vitatom hogy valamikor kaptam-e kedvezményt. Biztos volt akkoriban is valami. Tudom hogy sok sok előfizetője van most a Té-nek. Biztos ezért is nem érdekli egyáltalán hogy egyel több vagy kevesebb. Emlékeim nem csalnak valamikor még az elején mikor még ugy hivták hogy westel akkor még a piacon egy konkurencia volt.Panonn GSM Most mindketten más néven található. Tudtommal az egyiknek vagy is a konkurenciának sokkal kevesebb az előfizetője. Lehet ha annak idején többet foglalkozott volna az előfizetőkkel most ők lennének a piacvezetők. Én erre csak annyitt hogy egyszer fent egyszer lent. És soha nem tudni merről fujj a szél. Melyik irány a kedvezőbb.
  12. Sziasztok Igazatok van én nem néztem ennek utánna hogy milyen csomag és milyen előfizetés után hány pont jár. Én csak azt mérlegeltem hogy az utólsó havi hüségpontjaim száma enyi volt. No és csak egy számitás volt hogy akkor 16 év után menyit is kaphattam kedvezményt. Csak egy össze hasonlitás hogy egy ujj előfizető szerintem több kedvezményt kap. Szerintem azért 16 év után meg osztva 5 év 10 év után azért szerintem lehetne valami nagyobb kedvezmény is. Én csak arra hivnám fel a figyelmeteket hogy nem igazán van megbecsülve ki menyi ideje előfizető. Ha nem ragaszkodnék a megszokott számomhoz jobban járnék ujj előfizetésekkel. Hátrányom nem származna belőle az biztos.
  13. Sziasztok Té egy ujj előfizetésre több és nagyobb kedvezményt ad mint amit én hüségpontokban kapok egy évlatt. Té most ebben a hónapban nekem 64 hüségpontot irt jóvá 5 mobil és egy othoni magenta szolgáltatásra. Té egy ujj előfizetésre több ezer vagy több 10 ezer ft kedvezményt ad ujj előfizetőnek. Akkor ki is jár jól? teherwagon válaszából kiragadva egy mondat " Ténél töltött idő a legfontosabb. de az nem igaz, hogy az új előfizetők több, nagyobb kedvezményt kapnak, sőt: " Szóval az én havi 64 pontom mikor ér fel az ujj előfizető kedvezményével. Kicsit számoljunk én 2000-ben vásároltam ezt az előfizetésem,ami ha egész éveket számolok is 16 év és ezt akkor szozom 12-vel a hónapok számával az 192.hónap és azt szorzom 64-el az 12288 pont ez 16 év kedvezménye.
  14. sziasztok Mind ezekhez hozzászólva még azt is,hogy a készülék vásárlási kedvezmények is sokkal kedvezőbbek egy ujj előfizetőnek mint aki már sok-sok éve előfizető. Ezek szerint aki sok éve rendszeresen fizeti a havidijakat nem érnek anyit mint aki ujj előfizető. Igaz nagy dijcsomagot válal hogy olcsóbban kapja meg a készüléket de bizonytalan meddig fizeti. Sajátmagamról beszélve kiseb csomagot használok de már 16 éve és ezt nem igazán dijaza a t-mobil igaz még én a westel idejében vásároltam ezt az előfizetést. Hosszú távon lehet kifizetődőbb még ha kevesebbet is fizetek mint egy rövid ideig de ujj előfizető. A t-mobilt nyilván ez nem érdekli mert én még nem éreztem hogy ennyi idő elteltével valami kedvezményben részesülnék.