Suszi

Kamu számla értesítés

Kérdés

A mai napon nekem is érkezett egy kamu email, nem tudom ezekre a bejegyzésekre a szolgáltató reagál-e?

 

Telekom Hungary <noreply@szolgaltatasok.net>

Tisztelt ugyfelunk!

Az on reeszere uj szamlat allitottunk ki, melyet a honlapunkon tekinthet megaz online ugyfelszolgalaton belepes utan reszletesen atnezheti a szamlan szereplo teteleket, valamint lehetosege van a szamla kiegyenlitesere tobb kenyelmes befizetesi modon is.

A szamlat nem fizettek meg.

Folyoszamla : 101463129

Szamla sorszama : 5371014631290029

Fizetesi hatarido : 12/02/2018

Statusz : Befizetesre var

Fizetendo: 1.315 Ft

Remeljuk, hogy a szamla kifizeteset a megadott hataridon belul. Vagy az előfizetes velunk automatikusan kikapcsol

Most mar fizetni a szamlakat egyszeru es sima utat a bankkartya vagy a bankszamla es biztonsagosan

Kerjuk, kovesse az alabbi linket a folyamat befejezesehez


Befizetem

udvozlettel,
Telekom

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

sziasztok nálam is próbálkoztak, nem jártak sikerrel:

service@invoice.telekom.hu

TISZTELT ÜGYFELÜNK

A számlát nem fizették még :

Folyószámla : 113108790.
Számla sorszám : 2556084300352515
Fizet ési határido : 19/05/2018
Státusz :

Befizetésre vár

Számlázott összeg :

1.315 Ft

Remeljuk, hogy a szamla kifizeteset a megadott hataridon belul. Vagy az elA'fizetes velunk automatikusan kikapcsol

Most mar fizetni a szam lakat egyszeru e s sima utat a bankkartya vagy a bankszamla es biztonsagosan

Kerjuk, kovesse az alabbi linket a folyamat befejezesehez

https://www.telekom.hu/telekomfiok/belepes?5310...../Token=5935msb5617....ID

2018&nbsp ;Magyar Telekom Nyrt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2018. 02. 13. at 9:50, btz írta:

@Suszi

Üdv! Igen, a szolgáltató adott ki hivatalos tájékoztatást, hogy mi a teendő ilyen esetekben, amit már többször is linkeltem itt a fórumon. 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Suszi

Üdv! Igen, a szolgáltató adott ki hivatalos tájékoztatást, hogy mi a teendő ilyen esetekben, amit már többször is linkeltem itt a fórumon. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most