Laszlog.

TVGO Működése

Kérdés

Több kérdésem is lenne...ezeket feltettem a 1414-en is, de a hölgy a fizetős szervízhez irányított volna...ezt nem kértem, így hátha itt kapok választ...

1. Miért nem működik a TVGO minden telefonomon, tabletemen?  Konkrétan 5-ből egy, ami "megfelelő"

    Az összes készülékemet hivatalos boltban vettem...az egyik pl. teljesen Telekomos...mégis hiba üzenetet ír ki, mikor szereném a TVGO-t nézni rajta, ezt előfizetéshez adták, mégis "feltörtnek" írja a rendszer! Mit tegyek, hogy ne tekintse a saját telefonjukat feltörtnek? Esetleg van-e valami program hozzá?

Az érdekesség az, hogy pont amelyik telefonom, az Aliexpressen vettem, azon működik a TVGO....

A *****-nél, az ő mobil TV-jüket mindegyik készülékemen tudtam nézni...

2. Eddig lehetett MIrascreennel tükrözni a telefonról az adást a TV-re...már nem lehet, a legutóbbi frissítés óta! Két TV-nk van, az egyiket hetente 1x-2x nézzük, ezért nem akartam külön havi 870,-ot fizetni, mert a Telekomnál csak egy TV-t lehet nézni, egy előfizetéssel...

3. Ha a telefonom, a műsorújság appal, összerendelem  a TV-vel, hogy távirányítóként működjön, miért csak az első kikapcsolásig működik? Utána azt írja ki, hogy külön wifi hálózaton vannak...pedig nálunk csak egy wifi van...egy router...Mit kell beállítani, hogy mindig használható legyen a telefon távirányítóként, és ne kelljen minden alkalommal összerendelni?

Előre is köszönöm a segítséget...sajnos az elmúlt egy évben, mióta Telekomos előfizető vagyok, senki sem segített ezekben a kérdésekben...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Danka
Konkurencia megnevezése

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Sajnos, mikor előfizettem rá...elfelejtették közölni, hogy nem minden telefonnal működik (még azzal sem amit a mobil előfizetéshez kaptam), szerencse hogy legalább egy készüléken tudom használni a TVGO-t, és a laptopon...Szerintem kevesen vannak, akik kidobják a jelenlegi készülékeiket, és csak a TVGO miatt vesznek újat.A távirányító funkció az összerendelés után működik, de miután kikapcsoltam a TV-t már nem...ha használni akarom, akkor újra be kell mennem az összerendelésbe, beírnom az adatokat, és akkor működik, de ez így nagyon macerás. Egyébként meg vagyok elégedve a Telekom szolgáltatással, mert legalább a TV-t lehet nézni náluk, még a térerő lehetne a mobilon jobb, mert nálunk jelenleg "E" betű van a térerőnél, és a háromszög feléig világos...Így, ha szeretnék telefonálni, és nem szeretném bosszantani magam, hogy a másik fél egyszer csak eltűnik, vagy nem hall engem, akkor egy másik társaság mobiljáról kell telefonálnom...Volt olyan is, hogy panaszkodott utólag több ismerősöm is, hogy egész nap nem ért el...közben egész nap itthon voltam, és nálam volt a telefon, bekapcsolva, és nem lenémítva...

Úgy látszik így jártam...lehetne rosszabb is...pl. gyerek koromban nem is létezett mobiltelefon, és a faluban vezetékes is csak 2-3db. volt, plusz a postán...a TV-ben csak Magyar 1, és később Magyar 2. volt fogható, és itt az Osztrák határnál az ORF 1.  Hétfőnként meg nem is volt adás...ahhoz képest hatalmas a fejlődés!

Csak egyet nem értek...ha többen is panaszkodnak dolgokra ( pl. nálam ma délelőtt ,egy órán belül 5x állt le a TVGO, és minden alkalommal küldtem visszajelzést), miért nem javítanak kicsit a szolgáltatáson? Nem tudnak? Vagy nem akarnak?

Egy éve vagyok előfizetőjük, és az óta semmi sem változott...sajnos egyenlőre nem mehetek más szolgáltatóhoz, mert jelenleg a faluban nincs más, a néhány szolgáltató közül, még így is a legjobb, a Telekom...kivéve a TVGO-t...a mobil TV-zést. 

Azért ha valakinek van ötlete, hogyan használhatnám rendesen, és minél jobban előfizetésem, kérem hogy írja le nekem...Köszönöm!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Laszlog.

Ekkor: 2018. 02. 16. at 12:58, Laszlog. írta:

1. Miért nem működik a TVGO minden telefonomon, tabletemen?  Konkrétan 5-ből egy, ami "megfelelő"

    Az összes készülékemet hivatalos boltban vettem...az egyik pl. teljesen Telekomos...mégis hiba üzenetet ír ki, mikor szereném a TVGO-t nézni rajta, ezt előfizetéshez adták, mégis "feltörtnek" írja a rendszer! Mit tegyek, hogy ne tekintse a saját telefonjukat feltörtnek? Esetleg van-e valami program hozzá?

Az érdekesség az, hogy pont amelyik telefonom, az Aliexpressen vettem, azon működik a TVGO....

A *****-nél, az ő mobil TV-jüket mindegyik készülékemen tudtam nézni...

itt megtalálod a "támogatott" készülékek listáját. amik itt vannak, azokon mennie kell. más típusokon csak mehet. ha a telefonjaid, tableteid támogatottak, akkor nézz szét itt, mert lehet, hogy csak valami banális dolgon csúsznak el

Ekkor: 2018. 02. 16. at 12:58, Laszlog. írta:

2. Eddig lehetett MIrascreennel tükrözni a telefonról az adást a TV-re...már nem lehet, a legutóbbi frissítés óta! Két TV-nk van, az egyiket hetente 1x-2x nézzük, ezért nem akartam külön havi 870,-ot fizetni, mert a Telekomnál csak egy TV-t lehet nézni, egy előfizetéssel...

egy fórumtársunk is belefutott ebbe a múltkor, így teszteltem, és sajnos nálam sem ment :( próbáld kábelen, hátha, ha nem, akkor meg nem marad más, mint a plusz beltéri (a Ténél összesen hármat kérhetsz)

Ekkor: 2018. 02. 16. at 12:58, Laszlog. írta:

3. Ha a telefonom, a műsorújság appal, összerendelem  a TV-vel, hogy távirányítóként működjön, miért csak az első kikapcsolásig működik? Utána azt írja ki, hogy külön wifi hálózaton vannak...pedig nálunk csak egy wifi van...egy router...Mit kell beállítani, hogy mindig használható legyen a telefon távirányítóként, és ne kelljen minden alkalommal összerendelni?

itt szintén csak tipp, keress egy a tévédet irányító gyártói appot

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most