KV István Posztolva ekkor: 2018. március 21. Megosztás Posztolva ekkor: 2018. március 21. Tiszteletem hetekkel ezelőtt az előfizetéses kártyánkat áttetük feltöltőkártyás csomagba. Ez szinte azonnal megtörtént. A cégnevet viszont azóta sem sikerült átírni!!!!! személyesen is voltunk többször a telekomba, ügyfélszolgálatot is hivtuk, de semmi eredménye! nagyon bosszantó és felháborító! Mit tudok tenni a cél érdekében? Mennyi az ügyintézési határidő? Köszönöm! KV István Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 dptrsk Posztolva: 2018. március 22. Megosztás Posztolva: 2018. március 22. szia @KV István Én bejelenteném az ügyfélszolgálaton, úgy, hogy vegyenek fel panaszt/hibajegyet, mivel többször próbáltad, de semmi. Hallgassák vissza, s csinálják meg mihamarabb. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
KV István
Tiszteletem
hetekkel ezelőtt az előfizetéses kártyánkat áttetük feltöltőkártyás csomagba. Ez szinte azonnal megtörtént.
A cégnevet viszont azóta sem sikerült átírni!!!!!
személyesen is voltunk többször a telekomba, ügyfélszolgálatot is hivtuk, de semmi eredménye!
nagyon bosszantó és felháborító!
Mit tudok tenni a cél érdekében? Mennyi az ügyintézési határidő?
Köszönöm! KV István
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.