Posztolva ekkor: March 21, 2018 Tiszteletem hetekkel ezelőtt az előfizetéses kártyánkat áttetük feltöltőkártyás csomagba. Ez szinte azonnal megtörtént. A cégnevet viszont azóta sem sikerült átírni!!!!! személyesen is voltunk többször a telekomba, ügyfélszolgálatot is hivtuk, de semmi eredménye! nagyon bosszantó és felháborító! Mit tudok tenni a cél érdekében? Mennyi az ügyintézési határidő? Köszönöm! KV István Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
3 Posztolva: March 22, 2018 szia @KV István Én bejelenteném az ügyfélszolgálaton, úgy, hogy vegyenek fel panaszt/hibajegyet, mivel többször próbáltad, de semmi. Hallgassák vissza, s csinálják meg mihamarabb. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Tiszteletem
hetekkel ezelőtt az előfizetéses kártyánkat áttetük feltöltőkártyás csomagba. Ez szinte azonnal megtörtént.
A cégnevet viszont azóta sem sikerült átírni!!!!!
személyesen is voltunk többször a telekomba, ügyfélszolgálatot is hivtuk, de semmi eredménye!
nagyon bosszantó és felháborító!
Mit tudok tenni a cél érdekében? Mennyi az ügyintézési határidő?
Köszönöm! KV István
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon