feco77

Huawei HA35 modem

Kérdés

Négy napja kaptam a Telekomtól egy Huawei HA35 modemet internet gyorsításra. Azóta már két alkalommal hívtam az ügyfélszolgálatot,hogy a bonding tunnel ismét 'down' állásba került.  Megcsinálják,pár óra és újra szétkapcsol. Mi lehet a gond? Már azon gondolkodom hogy vissza fogom adni a modemet. Amikor működik akkor tényleg szuper,de így semmi értelme.   

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most