Gazdig László Posztolva ekkor: 2018. május 7. Megosztás Posztolva ekkor: 2018. május 7. Sziasztok! 1 hete nem tudok belépni a Telekom mobil alkalmazásba. Telekom azt mondja, hogy nem látnak problémát az alkalmazásban. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
4 anonymus Posztolva: 2018. május 7. Megosztás Posztolva: 2018. május 7. Azért nem lát hibát a T, mert ez nem globális mindenkit érintő hiba. Hanem az ügyfelek egy szűkebb körét érintheti. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Gazdig László Posztolva: 2018. május 7. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. május 7. Szia! Kösz a választ. Van rá v.mi megoldás? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
4 anonymus Posztolva: 2018. május 7. Megosztás Posztolva: 2018. május 7. Én kezdésnek megpróbálnám szűkíteni a kört, egy másik fiókkal belépni esetleg. Akkor kiderül hogy a telefonodon lévő alkalmazás a rossz, és esetleg egy újra telepítés megoldja. Vagy konkrétan téged nem enged csak be, a saját fiókodba. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Gazdig László
Sziasztok!
1 hete nem tudok belépni a Telekom mobil alkalmazásba. Telekom azt mondja, hogy nem látnak problémát az alkalmazásban.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.