Párom még péntek délben rendelt egy új előfizetést készülékkel, azóta nem történt adat egyeztetés vele telefonon és a szállítást Szerdára kértük mobil előleg megfizetèse mellett futárral. A rendelèsnek a rendszer által létrehozott Telekom fiókban nincs nyoma, ezért 11 èn felhivta a párom őket és az ügyintéző hölgy mondta hogy minden rendben van a rendelés halad a maga Medrèben. Bármit is jelentsen ez. Az lenne a kérdésem hogy lehetséges hogy nem is fognak telefonálni egyeztetés miatt? És ha bármi van a rendelèssel a rendszer fog értesíteni? Mert még a rendelés pillanatában jött egy mail hogy "Jóváhagyás alatt" azóta pedig semmi.
És a mailba bele van írva hogy ha Szükséges jelentkezni fognak egyeztetès Vègett.
Kérdés
Aaron
Sziasztok!
Párom még péntek délben rendelt egy új előfizetést készülékkel, azóta nem történt adat egyeztetés vele telefonon és a szállítást Szerdára kértük mobil előleg megfizetèse mellett futárral. A rendelèsnek a rendszer által létrehozott Telekom fiókban nincs nyoma, ezért 11 èn felhivta a párom őket és az ügyintéző hölgy mondta hogy minden rendben van a rendelés halad a maga Medrèben. Bármit is jelentsen ez. Az lenne a kérdésem hogy lehetséges hogy nem is fognak telefonálni egyeztetés miatt? És ha bármi van a rendelèssel a rendszer fog értesíteni? Mert még a rendelés pillanatában jött egy mail hogy "Jóváhagyás alatt" azóta pedig semmi.
És a mailba bele van írva hogy ha Szükséges jelentkezni fognak egyeztetès Vègett.
Előre is köszönöm a választ.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.