Telekom fiókba több előfizetésem van regisztrálva (3.db dominó kártyás sim, vezetékes telefon, internet ,Tv stb), valamint 1 db előfizetéses mobil, aminek forgalmi adatait éveken keresztül láttam, most a napokban akartam leellenőrizni, de az egyenlegemet nem mutatta 0 Ft irt, azóta is 0. Ft.
Meg kell jegyeznem,hogy a hűségidőm lejárt a mobil előfizetéses telefonomra ,azt nem hosszabitottam meg évek óta, annak ellenére, hogy 18 éve ugyan az a Matrix 30 dolgozói csomagom van ,ugyanazzal a telefonszámmal. Egy éven belül 2.db új készüléket vásároltam a T-com-tól készülékkedvezményt nem kaptam ezért nem is hosszabbitottam meg a hűségidőt.
Mi lehet az oka,hogy nem látom hónap közben a forgalmi adatokat csak holnap végén a számlán.? kérhetem -e visszaállitását az előzőeknek megfelelően ?
Kérdés
pallaci
Telekom fiókba több előfizetésem van regisztrálva (3.db dominó kártyás sim, vezetékes telefon, internet ,Tv stb), valamint 1 db előfizetéses mobil, aminek forgalmi adatait éveken keresztül láttam, most a napokban akartam leellenőrizni, de az egyenlegemet nem mutatta 0 Ft irt, azóta is 0. Ft.
Meg kell jegyeznem,hogy a hűségidőm lejárt a mobil előfizetéses telefonomra ,azt nem hosszabitottam meg évek óta, annak ellenére, hogy 18 éve ugyan az a Matrix 30 dolgozói csomagom van ,ugyanazzal a telefonszámmal. Egy éven belül 2.db új készüléket vásároltam a T-com-tól készülékkedvezményt nem kaptam ezért nem is hosszabbitottam meg a hűségidőt.
Mi lehet az oka,hogy nem látom hónap közben a forgalmi adatokat csak holnap végén a számlán.? kérhetem -e visszaállitását az előzőeknek megfelelően ?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.