Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Nem látom az aktuális egyenlegemet.


pallaci

Kérdés

Telekom fiókba több előfizetésem van regisztrálva (3.db dominó kártyás sim, vezetékes telefon, internet ,Tv stb), valamint 1 db előfizetéses mobil, aminek forgalmi adatait  éveken keresztül láttam, most a napokban akartam leellenőrizni, de az egyenlegemet nem mutatta 0 Ft irt, azóta is 0. Ft.

Meg kell jegyeznem,hogy a hűségidőm lejárt a  mobil előfizetéses telefonomra ,azt nem hosszabitottam meg évek óta, annak ellenére, hogy 18 éve ugyan az a Matrix 30 dolgozói csomagom van ,ugyanazzal a telefonszámmal. Egy éven belül 2.db új készüléket vásároltam a T-com-tól készülékkedvezményt nem kaptam ezért nem is hosszabbitottam meg a hűségidőt.

Mi lehet az oka,hogy nem látom hónap közben a forgalmi adatokat csak holnap végén a számlán.? kérhetem -e  visszaállitását az előzőeknek megfelelően ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...