A tegnapi nap folyamán bent voltam a ceglédi üzletükbe, ahol a kollégájuk nagyon kedvesen felhívta a figyelmemet arra, hogy a választott készüléket online vegyem meg, mert kedvezőbb árat kapok, mint amit a helyszínen biztosítani tud. A helyszínen megrendeltük a készüléket, amiről azt az értesítést kaptam, hogy a mai nap folyamán (27-e) megérkezik az általam választott helyszínre. (mondjuk érdekes, hogy ugyan ezt a készüléket a partnernél nem tudtam átvenni, úgy hogy esetleg ami érkezik, azt meg a partnercég megkapja. Rugalmasság 0)
Rendelés szám: ******
Ma bementem az Albertirsai üzletbe, ahol a lányok közölték, hogy a futár még nem volt, de rákérdeznek mikor érkezik. A futár tájékoztatása szerint a rendelt termék nincs a kiszállítandó tételek között. Az ügyfélszolgálatbot felhívtam, ahol azt a választ kaptam ,hogy 30 napon belül. Én ezért a futáros napért 1 napot csúsztattam a munkában. Az értesítésemben nem az állt, hogy "várhatóan", vagy "30 napon belül", hanem konkrétan a mai nap lett megrendelve kiszállításnak. Ki fogja nekem a kiesett időt, bevételt kárpótolni? Függesszem fel minden tevékenységemet 30 napra, hogy a megfelelő időben át tudjam venni a terméket?
Mindezt azért ,mert online rendeltem, amiért képtelen logisztikailag megoldani azt, hogy a partnernél átvegyem a terméket, amit a következő szállítással neki akár jóvá is írhatnának? Ez komoly? 10 éves előfizetés mellé ez jár? Idejét sem tudom, mikor leszek legközelebb nyitva tartási időben a településen, hogy átvegyem a terméket. Igen ,sajnos nekem a munkaidőm nem 8-tól 4-ig tart. Kérném az eset kivizsgálását, a felelősök tisztázását, egy bocsánatkérést (minimum), a kiérkező tájékoztatók pontosítását.
Tiszteltettel: Molnár András
UI:
természetesen próbáltam emailben az oldalon elküldeni a panaszt.
Az eredmény a csatolt képen látható.
Vicc.
Kérdés
kenyer79
Tisztelt Telekom!
A tegnapi nap folyamán bent voltam a ceglédi üzletükbe, ahol a kollégájuk nagyon kedvesen felhívta a figyelmemet arra, hogy a választott készüléket online vegyem meg, mert kedvezőbb árat kapok, mint amit a helyszínen biztosítani tud. A helyszínen megrendeltük a készüléket, amiről azt az értesítést kaptam, hogy a mai nap folyamán (27-e) megérkezik az általam választott helyszínre. (mondjuk érdekes, hogy ugyan ezt a készüléket a partnernél nem tudtam átvenni, úgy hogy esetleg ami érkezik, azt meg a partnercég megkapja. Rugalmasság 0)
Rendelés szám: ******
Ma bementem az Albertirsai üzletbe, ahol a lányok közölték, hogy a futár még nem volt, de rákérdeznek mikor érkezik. A futár tájékoztatása szerint a rendelt termék nincs a kiszállítandó tételek között. Az ügyfélszolgálatbot felhívtam, ahol azt a választ kaptam ,hogy 30 napon belül. Én ezért a futáros napért 1 napot csúsztattam a munkában. Az értesítésemben nem az állt, hogy "várhatóan", vagy "30 napon belül", hanem konkrétan a mai nap lett megrendelve kiszállításnak. Ki fogja nekem a kiesett időt, bevételt kárpótolni? Függesszem fel minden tevékenységemet 30 napra, hogy a megfelelő időben át tudjam venni a terméket?
Mindezt azért ,mert online rendeltem, amiért képtelen logisztikailag megoldani azt, hogy a partnernél átvegyem a terméket, amit a következő szállítással neki akár jóvá is írhatnának? Ez komoly? 10 éves előfizetés mellé ez jár? Idejét sem tudom, mikor leszek legközelebb nyitva tartási időben a településen, hogy átvegyem a terméket. Igen ,sajnos nekem a munkaidőm nem 8-tól 4-ig tart. Kérném az eset kivizsgálását, a felelősök tisztázását, egy bocsánatkérést (minimum), a kiérkező tájékoztatók pontosítását.
Tiszteltettel: Molnár András
UI:
természetesen próbáltam emailben az oldalon elküldeni a panaszt.
Az eredmény a csatolt képen látható.
Vicc.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.