Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Online rendelés


kenyer79

Kérdés

Tisztelt Telekom!

A tegnapi nap folyamán bent voltam a ceglédi üzletükbe, ahol a kollégájuk nagyon kedvesen felhívta a figyelmemet arra, hogy a választott készüléket online vegyem meg, mert kedvezőbb árat kapok, mint amit a helyszínen biztosítani tud. A helyszínen megrendeltük a készüléket, amiről azt az értesítést kaptam, hogy a mai nap folyamán (27-e) megérkezik az általam választott helyszínre. (mondjuk érdekes, hogy ugyan ezt a készüléket a partnernél nem tudtam átvenni, úgy hogy esetleg ami érkezik, azt meg a partnercég megkapja. Rugalmasság 0)

Rendelés szám: ******

Ma bementem az Albertirsai üzletbe, ahol a lányok közölték, hogy a futár még nem volt, de rákérdeznek mikor érkezik. A futár tájékoztatása szerint a rendelt termék nincs a kiszállítandó tételek között. Az ügyfélszolgálatbot felhívtam, ahol azt a választ kaptam ,hogy 30 napon belül. Én ezért a futáros napért 1 napot csúsztattam a munkában. Az értesítésemben nem az állt, hogy "várhatóan", vagy "30 napon belül", hanem konkrétan a mai nap lett megrendelve kiszállításnak. Ki fogja nekem a kiesett időt, bevételt kárpótolni? Függesszem fel minden tevékenységemet 30 napra, hogy a megfelelő időben át tudjam venni a terméket?

Mindezt azért ,mert online rendeltem, amiért képtelen logisztikailag megoldani azt, hogy a partnernél átvegyem a terméket, amit a következő szállítással neki akár jóvá is írhatnának? Ez komoly? 10 éves előfizetés mellé ez jár? Idejét sem tudom, mikor leszek legközelebb nyitva tartási időben a településen, hogy átvegyem a terméket. Igen ,sajnos nekem a munkaidőm nem 8-tól 4-ig tart. Kérném az eset kivizsgálását, a felelősök tisztázását, egy bocsánatkérést (minimum), a kiérkező tájékoztatók pontosítását. 

Tiszteltettel: Molnár András

UI:
természetesen próbáltam emailben az oldalon elküldeni a panaszt.
Az eredmény a csatolt képen látható.
Vicc.

telekom.png.b15097ba672cafe629186551751ddf23.png

telekom2.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Üdv!

A GLS csomagkövetés oldala szerint a mai napon szeptember 27.-én megkapta a futár cég az ügyfeles adatokat, szerintem holnap várható a kiszállítása.

Képernyőfotó 2018-09-27 - 16.02.53.png

 

A szállítás napján reggel 8 óra magasságában a futárszolgálat emailt küld, amiben benne lesz a futár telefonszáma ahol egyeztetni lehet hogy például hova vigye a csomagot, mert lehet azt is kérni pl , hogy a munkahelyre vigye ki. Lehet érdeklődni a Telekom szállítási csoportjánál is a 06-30-930-30-30    2  gomb majd utána a 0  gomb, és a megrendelés azonosítójára szükség lesz.

Az írjon nekünk felületet leteszteltem igaz mobilról, nálam rendben van!

Itt a fórumon nem képviselteti magát a Telekom sajnos, így csak a tapasztaltabb sok éve fórumozó ügyfelek válaszolnak a felmerülő kérdésekre.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Módosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...