A Telekom alkalmazásban az említett készüléken képtelen vagyok bekapcsolni a 7 napos ajándék 3Gb-os mobilnet csomagot. A művelet mindig sikertelenül végződik. A Telekom ügyfélszolgálat, sőt a technikai support sem tudott segíteni. Ugyanez a Samsung S8 esetében tényleg pár gombnyomás volt.
Ami a Mate 10 Pro-n megtörtént:
- Telekom app adat és cache törlés majd reboot - 3Gb aktiválása sikertelen
- App eltávolítás, újratelepítés, reboot - 3Gb aktiválása sikertelen
- A készülék gyári alaphelyzetbe állítása, mentésből visszaállítás nélkül, teljesen szűzen. Telekom app fel, az eredmény ugyanaz, sikertelen a 3Gb aktiválása
Szívesen venném ha valaki érdemben tudna segíteni, köszönöm!
Kérdés
gidano
Sziasztok!
A Telekom alkalmazásban az említett készüléken képtelen vagyok bekapcsolni a 7 napos ajándék 3Gb-os mobilnet csomagot. A művelet mindig sikertelenül végződik. A Telekom ügyfélszolgálat, sőt a technikai support sem tudott segíteni. Ugyanez a Samsung S8 esetében tényleg pár gombnyomás volt.
Ami a Mate 10 Pro-n megtörtént:
- Telekom app adat és cache törlés majd reboot - 3Gb aktiválása sikertelen
- App eltávolítás, újratelepítés, reboot - 3Gb aktiválása sikertelen
- A készülék gyári alaphelyzetbe állítása, mentésből visszaállítás nélkül, teljesen szűzen. Telekom app fel, az eredmény ugyanaz, sikertelen a 3Gb aktiválása
Szívesen venném ha valaki érdemben tudna segíteni, köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.