gidano

Huawei Mate 10 Pro és Telekom app

Kérdés

Sziasztok!

A Telekom alkalmazásban az említett készüléken képtelen vagyok bekapcsolni a 7 napos ajándék 3Gb-os mobilnet csomagot. A művelet mindig sikertelenül végződik. A Telekom ügyfélszolgálat, sőt a technikai support sem tudott segíteni. Ugyanez a Samsung S8 esetében tényleg pár gombnyomás volt.

Ami a Mate 10 Pro-n megtörtént:

- Telekom app adat és cache törlés majd reboot - 3Gb aktiválása sikertelen

- App eltávolítás, újratelepítés, reboot - 3Gb aktiválása sikertelen

- A készülék gyári alaphelyzetbe állítása, mentésből visszaállítás nélkül, teljesen szűzen. Telekom app fel, az eredmény ugyanaz, sikertelen a 3Gb aktiválása

Szívesen venném ha valaki érdemben tudna segíteni, köszönöm!

Screenshot_20181130-173913.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most