adott egy kollégám Nokia Lumia 635-ös telefonja Windows 8.1-es operációs rendszerrel.
A telefon eredetileg Telekomos közületi, majd lakossági előfizetésű volt, számhordozással viszont át lett víve a *****fonhoz.
A számhordozás elvileg megtörtént, viszont az új SIM-kártya behelyezése és a PIN-kód sikeres megadása után az alábbi üzenet fogad: Ez a készülék csak egy megadott mobilszolgáltató hálózatán használható. A feloldókódot a mobilszolgáltatójától szerezheti be.
Még 10 kísérletet tehet.
Ezért 2019. január 24-én 10:41-kor az alábbi kérdéssel fordultunk a Telekom ügyfélszolgálatához: Tisztelt cím,
korábbi előfizetésemet számhordozással (+3630xxxxxxx) vittem át *****fone-hoz, viszont a megvásárolt SIM-kártya behelyezése után készülék feloldó kódot kér. 2019-01-22-én próbáltam feloldó kódot igényelni (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/kartyafuggetlenites-kod-keres ) a +3630yyyyyyy-es telefonszámra, de a mai napig nem kaptam SMS-t. A telefon IMEI-kódja: *************** Kérném a feloldókódot vagy nemleges válasz esetén az elutasítás okát!
Erre 2019-01-24-én 17:33-kor az alábbi SMS-t kaptuk: Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a megadott IMEI-szám: *************** alapján a készülékén nincs hálózati korlátozás, készüléke minden hazai szolgáltatói SIM-kártyát elfogad.
Üdvözlettel: Telekom
Ennek ellenére a telefonon továbbra is ez az üzenet mutatkozik. 2019-01-26-án 11:06-kor írtunk levelet az ügyfélszolgalat@telekom.hu címre, de idáig választ még nem kaptunk
Kérdésünk az lenne a tisztelt közösséghez, hogy ilyenkor mi a teendő? Kihez fordulhatunk még segítségért?
Kérdés
levi81
Kedves fórumozók,
adott egy kollégám Nokia Lumia 635-ös telefonja Windows 8.1-es operációs rendszerrel.
A telefon eredetileg Telekomos közületi, majd lakossági előfizetésű volt, számhordozással viszont át lett víve a *****fonhoz.
A számhordozás elvileg megtörtént, viszont az új SIM-kártya behelyezése és a PIN-kód sikeres megadása után az alábbi üzenet fogad:
Ez a készülék csak egy megadott mobilszolgáltató hálózatán használható. A feloldókódot a mobilszolgáltatójától szerezheti be.
Még 10 kísérletet tehet.
2019-01-22-én próbáltunk feloldó kódot igényelni a https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/kartyafuggetlenites-kod-keres oldalon egy másik telefonszámra, de az ígért "1 munkanapon belül" nem kaptunk SMS-t.
Ezért 2019. január 24-én 10:41-kor az alábbi kérdéssel fordultunk a Telekom ügyfélszolgálatához:
Tisztelt cím,
korábbi előfizetésemet számhordozással (+3630xxxxxxx) vittem át *****fone-hoz, viszont a megvásárolt SIM-kártya behelyezése után készülék feloldó kódot kér. 2019-01-22-én próbáltam feloldó kódot igényelni (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/kartyafuggetlenites-kod-keres ) a +3630yyyyyyy-es telefonszámra, de a mai napig nem kaptam SMS-t. A telefon IMEI-kódja: *************** Kérném a feloldókódot vagy nemleges válasz esetén az elutasítás okát!
Várom mielőbbi megtisztelő válaszukat, üdvözlettel: .......
Erre 2019-01-24-én 17:33-kor az alábbi SMS-t kaptuk:
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a megadott IMEI-szám: *************** alapján a készülékén nincs hálózati korlátozás, készüléke minden hazai szolgáltatói SIM-kártyát elfogad.
Üdvözlettel: Telekom
Ennek ellenére a telefonon továbbra is ez az üzenet mutatkozik. 2019-01-26-án 11:06-kor írtunk levelet az ügyfélszolgalat@telekom.hu címre, de idáig választ még nem kaptunk
Kérdésünk az lenne a tisztelt közösséghez, hogy ilyenkor mi a teendő? Kihez fordulhatunk még segítségért?
Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönjük.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.