Tegnap próbáltam készüléket rendelni az oldalon a jelenlegi Domino számom (nem mai, cca ~5 éves) előfizetéssé váltásával, és a kosárból való továbblépés után a "fizetőképesség vizsgálat alapján szerződéskötésre (...) nincs lehetősége." üzenet fogadott. Chaten írtam a supportnak, ott átirányítottak a behajtással kapcsolatos (?) kollégához aki szerint nincs tartozás elég régóta (ami volt régebben - bőven elévülve - azt megindokoltam: tl;dr később lett kézbesítve a posta által a csekk), onnét újfent át lettem irányítva egy másik hölgyhöz (gondolom dedikáltan rendelésekkel foglalkozik ő) aki megint nem látott semmi problémát a fizetőképességemmel kapcsolatban, de IT-t problémát sejtetett a probléma hátterében, ezért kért egy napot a megoldásra - amire megbeszéltünk egy időpontot de még nem hívott ezzel kapcsolatban.
Kérdésem az lenne hogy esetleg fordult-e elő ilyen hiba másnál is, illetve ha igen akkor azt sikerült-e megoldani - ha igen, akkor kábé mikorra? Az a fura helyzet állt elő hogy a telefonkészülékemet mindenképp le kéne cserélnem a következő hetekben, de ha több időt vesz igénybe akkor inkább szolgáltatót váltok a számom megtartásával.
Kérdés
tDr1v3r
Sziasztok,
Tegnap próbáltam készüléket rendelni az oldalon a jelenlegi Domino számom (nem mai, cca ~5 éves) előfizetéssé váltásával, és a kosárból való továbblépés után a "fizetőképesség vizsgálat alapján szerződéskötésre (...) nincs lehetősége." üzenet fogadott. Chaten írtam a supportnak, ott átirányítottak a behajtással kapcsolatos (?) kollégához aki szerint nincs tartozás elég régóta (ami volt régebben - bőven elévülve - azt megindokoltam: tl;dr később lett kézbesítve a posta által a csekk), onnét újfent át lettem irányítva egy másik hölgyhöz (gondolom dedikáltan rendelésekkel foglalkozik ő) aki megint nem látott semmi problémát a fizetőképességemmel kapcsolatban, de IT-t problémát sejtetett a probléma hátterében, ezért kért egy napot a megoldásra - amire megbeszéltünk egy időpontot de még nem hívott ezzel kapcsolatban.
Kérdésem az lenne hogy esetleg fordult-e elő ilyen hiba másnál is, illetve ha igen akkor azt sikerült-e megoldani - ha igen, akkor kábé mikorra? Az a fura helyzet állt elő hogy a telefonkészülékemet mindenképp le kéne cserélnem a következő hetekben, de ha több időt vesz igénybe akkor inkább szolgáltatót váltok a számom megtartásával.
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: tDr1v3rLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.