Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Domino-ról havidíjas előfzetésre váltás, fizetőképesség vizsgálat


tDr1v3r

Kérdés

Sziasztok,

Tegnap próbáltam készüléket rendelni az oldalon a jelenlegi Domino számom (nem mai, cca ~5 éves) előfizetéssé váltásával, és a kosárból való továbblépés után a "fizetőképesség vizsgálat alapján szerződéskötésre (...) nincs lehetősége." üzenet fogadott. Chaten írtam a supportnak, ott átirányítottak a behajtással kapcsolatos (?) kollégához aki szerint nincs tartozás elég régóta (ami volt régebben - bőven elévülve - azt megindokoltam: tl;dr később lett kézbesítve a posta által a csekk), onnét újfent át lettem irányítva egy másik hölgyhöz (gondolom dedikáltan rendelésekkel foglalkozik ő) aki megint nem látott semmi problémát a fizetőképességemmel kapcsolatban, de IT-t problémát sejtetett a probléma hátterében, ezért kért egy napot a megoldásra - amire megbeszéltünk egy időpontot de még nem hívott ezzel kapcsolatban.

Kérdésem az lenne hogy esetleg fordult-e elő ilyen hiba másnál is, illetve ha igen akkor azt sikerült-e megoldani - ha igen, akkor kábé mikorra? Az a fura helyzet állt elő hogy a telefonkészülékemet mindenképp le kéne cserélnem a következő hetekben, de ha több időt vesz igénybe akkor inkább szolgáltatót váltok a számom megtartásával.Screenshot 2019-03-06 at 16.50.29.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: tDr1v3r
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...