Posztolva ekkor: March 15, 2019 sziasztok. abban szeretném segítségeteket kérni, hogy az E-SIM-hez mien alkalmazás kell? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: March 15, 2019 Szia @natan6, Az e-SIM-mel kapcsolatos infókat itt találod. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: March 15, 2019 "Az eSIM a műanyag SIM-kártya fejlettebb változata az új generációs mobiltelefonokhoz, tabletekhez, okos kiegészítőkhöz vagy akár okosautókhoz, IoT eszközökhöz. A hagyományos, cserélhető SIM-kártyával ellentétben az eSIM be van építve az okos eszközökbe. Segítségével az okos eszköz képes önállóan csatlakozni a mobilhálózatra. A Magyar Telekom tesztprogram keretében Magyarországon elsőként hozza el ezt az újdonságot ügyfeleinek. Ez a technológiai váltás egy több lépcsős folyamat, melynek most az első lépését tesztelheted velünk a portfóliónkban elérhető eSIM eszközökkel. Várjuk tapasztalataidat, javaslataidat a Telekom Fórumon!" Jelenleg csak Apple iPhone mobilokon lehet ezt beállítani, és csak az XR, XS, XSMAX modelleken. Ezen kívül még a Huawei Watch 2 óra támogatja az eSIM technológiát, meg talán a Galaxy Watch. Az eSIM előnye, hogy nem veszthető el, és nem károsodik, mint egy mini-, micro- vagy nano-SIM, amit meg ilyen esetekben cserélni kell. Az iPhone-ok esetében így meg Dual-SIM-es mobilokként használhatóak, hiszen a fizikai SIM, és az eSIM is megy benne egyaránt. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: April 28, 2019 (szerkesztve) 1 órája, Bueno írta: Jó, de mennyibe kerül? Nézegettem az ÁSZF-et, nem találom Ha már van meglévő előfizetésed, akkor a fiókban lehet díjmentesen kérni az eSIM-et. Fontos megjegyezni, hogy Dominoval még nem kérhető, csak havi díjas mellé. Szerkesztve ekkor: April 28, 2019 Szerkesztő: abit Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: May 6, 2019 Hello @DivatDiktator, aktuális még? ha igen, akkor az abit által írtakon túl van még kettő: az órát a Tétől vetted? a honlapjuk szerint csak így garantált a működés illetve a telefonokban csak az a kártya volt az aktiválás(i kísérlet) során, amihez a multisimet kérted? Samsung fórumon olvastam, hogy a dualsim-es telefonokban csak az legyen, a másikat ki kell venni Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: April 28, 2019 6 órája, Bueno írta: Köszönöm a gyors választ. Ezt tapasztalatból írod, mert a te fiókodban már jelentkezik az opció, vagy az ÁSZF-ben van valahol? Az ÁSZF-ben én néztem a lakossági-ban és külön a havidíjas függelékben és a Domino függelékben. Mindegyik esetben a keresőt használtam és az "e-sim" valamint "esim" kulcsszavakkal próbálkoztam. Mit csináltam rosszul? Szívesen! Tapasztalatból írom, fiókban választható, de elvileg most csak üzletben lehet kérni. Több infót még itt találhatsz az eSIM-mel kapcsolatosan. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: May 1, 2019 Szia @DivatDiktator, Próbálj meg telepíteni egy régebbi verziót az appból. Előző verziókat itt találsz. Ha így sem megy, vedd fel a kapcsolatot a gyártóval. [link]Live chat: https://e-contactus.samsung.com/hu/m/webchat Telefonszám: 0680 SAMSUNG (0680 726 7864) Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: April 28, 2019 Jó, de mennyibe kerül? Nézegettem az ÁSZF-et, nem találom Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: April 28, 2019 Köszönöm a gyors választ. Ezt tapasztalatból írod, mert a te fiókodban már jelentkezik az opció, vagy az ÁSZF-ben van valahol? Az ÁSZF-ben én néztem a lakossági-ban és külön a havidíjas függelékben és a Domino függelékben. Mindegyik esetben a keresőt használtam és az "e-sim" valamint "esim" kulcsszavakkal próbálkoztam. Mit csináltam rosszul? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: May 1, 2019 Sziasztok! MultiSIM - hez - e-SIM-et aktiválnék Samsung Galaxy Watch órámhoz, QR kódot sikeresen megkaptam. Samsung Wearable app-ban kiválasztottam a mobilszolgáltatás az órára menüpontot, de egy kis gondolkodás után kiírja, hogy a mobilszolgáltatás nem állítható be erről a telefonról, további tájékoztatást a szolgáltatójától kaphat. Huawei Mate 20 PRO telefonról próbáltam első körben, utána pedig egy Sam Gal S10+ -al ahol ugyan ez a hibaüzenetet kaptuk. App frissítve van, de már letörölni és újra telepíteni is próbáltam. Samsung oldalán olvasgattam, de nem találtam megoldást és így a QR kód beolvasásáig sem jutok el. Van esetleg valami tippetek? Köszönöm! Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: September 13, 2019 Sziasztok! Az eSIM-et és a régi, hagyományos SIM-et hogyan lehet MultiSIM-ként beállítani? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: July 18, 2020 (szerkesztve) Valki talalt esetleg megoldást ha nem működik az e-sim? Samsung Gear s3 oram van. LTE képes, ful terero az oran es megis azt irja a QR kod olvasas utan, hogy csatlakozzak a hálozatra, mikozben a térerő jel teljes. Nem a Telekomnal vettem az orat de magyar LTE szabvány tehát mennie kellene. Szerkesztve ekkor: July 18, 2020 Szerkesztő: szati1 Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: July 19, 2020 Hello @szati1, hát igen, a nem Tés eszköz okozhat ilyet (és talán a Té ebből nem is forgalmazott esim-eset, tehát még az sincs, hogy van rá Tés szoftver, és azt rávarázsolod). de lehet persze más is. ezt végignyálaztad, ez alapján próbálkozol? más tippem sajna nincs Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
sziasztok.
abban szeretném segítségeteket kérni, hogy az E-SIM-hez mien alkalmazás kell?
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon