riddick

Online üzletbe rendelt dominó sim kártyát nem vettem át

Kérdés

Sziasztok. Nemrég rendeltem online uj dominó sim kártyát üzletbe. Megérkezett de nem vettem át. Napokban néztem a telekom alkalmazást és ott szerepel a rendelés. Letoltottem a renseleshez a dokumentumokat és ott egy uj számomra idegen ember nevére megkötött szerződés látható. Hogy lehetséges ez?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Üdv! Érdemes lenne a hibát jelezni a 1414-en, a www.telekom.hu/irjonnekunk oldalon vagy ugyfelszolgalat kukac Telekom pont hu email címen. 

Ha a rendelést nem veszed át, kb 2 hét mire törlik. Addig van lehetőség. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most