DST

Tag
  • Tartalmak

    35
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

DST a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    1
    1

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

  1. Hát, azért elég sokfajta box van Felvehetem a kesztyűt? 80 perc; esetleg SMS? Mobilnet? Ár? Jelenleg 50 perc/SMS-es S csomag, meg korlátlan hálózaton belüli+30 perc/SMS egyéb irányos M csomag van jelenleg a low enden. Gondolom a net esetében akkor a 300-as szint elegendő, tévén meg van szuper családias HD. Valamit kihagytam esetleg? Többi előfizetés ugyanezt tudja?
  2. Ebből nem derül ki, hogy egyébként mi az eltérő tartalom... A TV max 250 Ft-tal (se) tér el.
  3. Váltáskor a havidíjairól mindig, mindenki világos tájékoztatást kap, ne legyünk komolytalanok. Engedik megtartani
  4. Üdv! Ez az egyben módosítós dolog kell a megfelelő kompatibiltások biztosításához. Pl. az új csomagban 3HD stream van, és ez egyes boxokon nem is működik, ráadásul elvárás, hogy újabb HGW-kel legyen szerelve (szintén többletköltség...). Egyébként ez a váltási szabály nem újkeletű, 2018 óta "velünk van". Ha a vezetékest nem használod, nyugodtan mondd le, 2017 szeptember óta már nem kell vezetékes telefon a Magenta1-es csomaghoz, vagy pl. a többelőfizetéses kedvezményekhez. Mellesleg azóta van otthoni e-pack kedvezmény 600 Ft értékben, ami azért javít a költséghelyzeteden, ráadásul tavaly óta a mobil és az otthoni számla is egyberegisztrálható az új(abb) Magenta1-es csomagokban, így 1 számlában mobilos és otthonis e-pack kedvezményeket is érvényesíteni lehet. Szia! Neked is csomagot kell váltani valószínűleg... Most örültél volna, ha kedvezőtlen ajánlattal szerződnek le?
  5. @sandorne István, ez szép és jó, meg úgy általánosságban igényesen leírtad ezt a MÁV-os dolgot. Tisztességtelen lenne azt írnom, hogy a precíz (szoftver)mérnöki munka ellenére a fejlesztés mégsem érte el a célját? (Hiszen a vonatok késnek; sokat.) Bár csúsztatás, mert gondolom az ügyfél a MÁV volt, nem pedig az utasok, tehát ennek "személyzetcsökkentő" célja, és nem késésjavító célja lehetett, nemde? Minden esetre, néhány fontos eltérést igazából a kommenteddel le is írtál, ami válasz is a kérdésedre; csodálkozom, hogy nem azonosítottad: Van versenytársa a MÁV-nak? A cserélt rendszer igény esetén tudott volna még 1-2 évig működni? Van a MÁV-nak szakmai "felettese", szakmai igényű tulajdonosa? Vannak-e a MÁV felé táplált reális piaci és pénzügyi igényei a tulajdonosnak? Azt hiszem a fenti kérdésekre válaszod nélkül tudom a választ, inkább költőiek, de ha te is megválaszolod magadnak, akkor a korábban feltett (és nem feltett) kérdéseidre is választ kapsz. Még azt emelném ki, hogy bár a bemutatott témakörök súlyossága sokkal nagyobb, mondhatni kritikus, nem elhanyagolható, hogy a komplexitás lényegesen kisebb; adott esetben hasonló szintű projektek évek óta egészségesen és megbízhatóan működnek a Telekomnál, lefejlesztve és üzemeltetve. Gonosz hasonlat, de a papír formátumú szerződést a T-nél már 2015-ben kivezették; ehhez képest az e-ticket... '17-ben indult kb, nem? Váltó nélkül nem találkozik 2 vágány, úgyhogy váltok: szerintem kár számonkérni a szakértőktől az egyértelműen felsővezetői döntéskörbe tartozó témákat, főleg, ha az adott szakértő szeretné saját hatáskörben mitigálni az említett döntések kedvezőtlen hatásait.
  6. Tévedés: "Véletlenül töröltem az üzenetemet, amit kaptam az adategyeztetéskor," Ha törölte a kódot nem fogja tudni online megcsinálni
  7. üdv

    Tiszteletem! Nem tudni, ezek az információk csak egy szűk üzleti csoport számára ismertek.
  8. internet

    Szia! Furcsa jelenség, mindenképpen tanácsolnám a kapcsoaltfelvételt 1414-gyel.
  9. Szia! Ezt jelenleg is tapasztalod? Mint mondott rá szerelő/1414 végül? Kíváncsiak lennénk.
  10. Kedves Adrienn! Mi lett a helyzet megoldása?
  11. Üdv! Jó eséllyel a frissített szoftver nem tartalmaz illesztőprogramot.. Próbáld meg újrapárosíttatni, mintha új lenne.
  12. Kedves Márffy Magdolna! Úgy tűnik valami facebookos korlátozás áll a háttérben, valamilyen facebookos spam-szűrő lehet az oka. Ugyanakkor azt tanácsolom, ne osszon meg személyes adatokat (másét a hatályos törvények értelmében írásbeli belegyezés nélkül még tilos is) itt a fórumon sem, mert ez egy a világhálóról bárki számára elérhető hely. Sajnos sok a rossz ember a mai világban.
  13. Tisztelt Márffy Magdolna! Mégis csak a telefonnal lesz valami gubanc, bár ez alapján elég nehéz megmondani. Az biztos, hogy amit tapasztal, az nem normális.
  14. Hangpostát, mindenképpen kapcsold ki a telekom.hu oldalon belépve, illetve töröld a hívásátirányításokat. Ez a problémát félig oldja meg, érdemes lenne ellenőrizni a standby üzemmódokat és bekapcsoltatni 1414-en a VoLTE-t ha még nem történt meg.
  15. Üdv, Csirke! Lépj be a számoddal. Ha bekapcsolni szeretnéd, kattints a számodra, és látni fogsz egy + jelet. Az egyszeri adatcsomagoknál találod. Ha csak az egyenleget kérdeznéd le, rögtön belépés után már látni fogod, de ha a számodra kattintasz, több is megjelenik.