Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Domino Day


Mikru

Kérdés

Sajnos nem tudom aktiválni a Domino Day 1GB extra adat 1 napra, ami szerdai napon volt.A Telekom alkalmazásban nincs menü rendszer Így a szolgáltatás menüben a +ikon sem táláható! Segítséget kérek mert a Telekomnak már írtam az Ügyfélszolgálatnak de nem kaptam pontos segítséget.Lehet hogy nem a megfelelő Telekom alkalmazást használom amit a Play áruházból töltöttem le?

Segítséget előre köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Szia @Mikru,

A Domino Day csak egy napra, szerdára érvényes, de még csütörtök reggel is aktiválható. 

Ezt az oldalon is olvashatod:

"A Domino Day három ajánlatából hetente egy alkalommal, szerdánként 8:00-tól az azt követő csütörtök 8:00-ig, kizárólag a Telekom alkalmazásban, és csak egy ajánlat aktiválására van lehetőség."

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
9 órája, Mikru írta:

Üdv.Abit!

Köszönöm a válaszodatTudom, hogy csak szerdára érvényes az akció! A gond az amint írtam, hogy nem tudom aktiválni!! A Telekom alkalmazásban nincs menü rendszer Így a + ikon sem található!

 

Szerdán sem tudod aktiválni?
Hányas verzió van fent az appból? Ha a legújabb, mennie kéne. Egyébként általában reggel 9-től lehet bekapcsolni, én ezt tapasztaltam.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
4 órája, Mikru írta:

Üdv. Abit!

A Telekom app: 9.42.2

Kb. 1 hónapja töltöttem fel, megnéztem frissítése nincs. Szerintem másik Telekom alkalmazás kell amit nem találok a Playen , aminek az oldalán van menü pont és az a bizonyos + ikon.Szerdán többször próbáltam de a Telekomnak akkor sem volt menü rendszere.Csináltam egy képernyő fotót azt is küldöm.

Screenshot_2019-05-29-08-23-33-1.png

Az általad említett verzió van fent nekem is, ez a legújabb. Nekem még csütörtök reggel is sikerült aktiválni a netet Domino előfizetésemre.

Jelentsd az ügyfélszolgálaton a hibát. Mást egyelőre nem tudsz tenni, esetleg egy app újratelepítés. :(

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 órája, Mikru írta:

Üdv Abit!

Köszönöm a segítséget! A Telekomnak is írtam.De érdemben nem kaptam választ.Megpróbálom majd újra telepíteni és reménykedem!

Hol írtál a Telekomnak ? :) Itt?

Ha igen, akkor picivel később adnak majd választ, mint a chaten, meg a 1414-en. Én utóbbiakat ajánlom, mert sokkal gyorsabban megoldódhat a probléma. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
9 órája, Mikru írta:

Üdv Abit!

A Telekom hivatalos oldalán és a play áruháznál is felvetettem a problémát de semmi érdemleges válasz.Jövő héten talán megoldódik! Köszönöm a javaslatot!

Én is remélem, hogy megoldódik a problémád. :) Most gondolom javítani fognak az appon, mert kicsit  bugos (megint), az új csomagokat nem lehet rendelni még az alkalmazásban. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: abit
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv. Abit!

A Telekom app: 9.42.2

Kb. 1 hónapja töltöttem fel, megnéztem frissítése nincs. Szerintem másik Telekom alkalmazás kell amit nem találok a Playen , aminek az oldalán van menü pont és az a bizonyos + ikon.Szerdán többször próbáltam de a Telekomnak akkor sem volt menü rendszere.Csináltam egy képernyő fotót azt is küldöm.

Screenshot_2019-05-29-08-23-33-1.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...