István

Telekom 4G hangszolgáltatás hívásindítási és -fogadási probléma

Kérdés

A Telekom 4G hangszolgáltatást (VoLTE) használó mobilelőfizetői jelenleg hívásindítási és -fogadási problémákat tapasztalhatnak. A szakembereink a hiba kivizsgálását és elhárítását azonnal megkezdték. Átmenetileg javasoljuk a telefonkészülékeken a repülő üzemmód be-, majd kikapcsolását. Ügyfeleink szíves türelmét kérjük a hiba elhárításáig

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Nálam is előjött a hiba, de én 2G-n se tudtam telefonálni. Már hétfő délután is szerverhibát írt, mikor hívást akartam kezdeményezni.
Azóta szerencsére megoldódott a gond.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A délelőtti óráktól a Telekom 4G hangszolgáltatásában (VoLTE) az ügyfelek fennakadást tapasztalhattak, a hiba a mobil hangszolgáltatás mindössze kb. 10-15%-át érintette. A szakembereink azonnal megkezdték a hiba elhárítását, a szolgáltatás néhány óra múlva helyreállt. A kellemetlenségért az érintett ügyfeleink elnézését kérjük!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most