Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Rendelés - technikai hiba


martonkocse

Kérdés

Múlt kedden bent voltam az üzletben és rendeltem magamnak egy új készüléket, és előfizetést, részletre. Ezek előtt a domino telefonszámlám át lett írva édesapám nevéről az enyémre. Két telefonálás után (fizetőképesség vizsgálat) a "jóváhagyás alatt" rendelési státuszom jóváhagyvára, majd "szállításra várva"-ra változott, de már pár napja ezt írja. Ma kaptam egy emailt, egy korábbi kérdésemre válaszként, és a rendelésem technikai problémák miatt elakadt, illetve hogy továbbították a kollégákhoz, és dolgoznak a javításon. Nagyjából még mennyi idő mire megérkezik rendelésem a telekom üzletbe? Oda rendeltem.

Illetve egy online számlán az előleg fizetés (55 ezer Ft) határideje július 6. Akkor addig meg kell érkeznie?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...