martonkocse

Rendelés - technikai hiba

Kérdés

Múlt kedden bent voltam az üzletben és rendeltem magamnak egy új készüléket, és előfizetést, részletre. Ezek előtt a domino telefonszámlám át lett írva édesapám nevéről az enyémre. Két telefonálás után (fizetőképesség vizsgálat) a "jóváhagyás alatt" rendelési státuszom jóváhagyvára, majd "szállításra várva"-ra változott, de már pár napja ezt írja. Ma kaptam egy emailt, egy korábbi kérdésemre válaszként, és a rendelésem technikai problémák miatt elakadt, illetve hogy továbbították a kollégákhoz, és dolgoznak a javításon. Nagyjából még mennyi idő mire megérkezik rendelésem a telekom üzletbe? Oda rendeltem.

Illetve egy online számlán az előleg fizetés (55 ezer Ft) határideje július 6. Akkor addig meg kell érkeznie?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most