Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Adategyeztetésnél mindig visszadob


tomzee

Kérdés

Üdv!

Az a problémám, hogy a Dominó adategyeztetésnél a "2. Előfizetői adatok megadása" pontban hiába adok meg minden adatot pontosan, amikor az "Adatok küldése" gombra kattintok, nem megy tovább, hanem visszadob és az összes kitöltött mező pirossal van bekeretezve. Természetesen a feltételeket elfoadtam (kipipálva), az összes mezőt pontosan kitöltöttem (még az emailt és az értesítési telefonszámot is, pedig azok nincsenek *-gal jelölve), de mindig újra és újra visszadob. Kiléptem a Telekom fiókból, majd újra beléptem, megint próbáltam, de ugyanúgy nem tudok továbblépni. Próbáltam másik böngészővel is, de ugyanaz történik. Eddig már kétszer (tavaly és tavalyelőtt) sikerült az online adategyeztetés pontosan ugyanezekkel az adatokkal, nem tudom most miért nem megy. Tehát nem az van, hogy az adatokat lekérdezi a központi nyilvántartásból és utána hibát ad, hanem egyszerűen nem hajlandó a lekérdezést végrehajtani.

Ez mással is előfordult már (valami rendszerhiba) vagy én rontok el valamit?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Végre sikerült megcsinálni. Az volt az állandó visszadobálás oka, hogy a születési helynél írtam szóközt is: "BUDAPEST 08 (MAGYARORSZÁG)", holott teljesen egybe kell írni: "BUDAPEST08(MAGYARORSZÁG)".

Az a megtévesztő, hogy az igazolványon van szóköz, és amikor beírom a születési helyet és szóközt nyomok, akkor ezt azonnal kitörli a böngésző. Ezt utólag kézzel kijavítottam úgy, hogy a megfelelő helyekre visszaírtam a szóközt, akkor már nem törölte automatikusan, viszont így nem fogadta el. Ha viszont hagyom, hogy törölje ki a szóközt ahol akarja és úgy hagyom, akkor már elfogadja és nem dob vissza, pedig az igazolványban nem pont így szerepel a születési hely. Szóval itt egy kis javítás kellene az adategyeztető oldalon, mert ez így nem elég felhasználóbarát. (Akár az is elég lenne, hogy a helpnél odaírják, hogy a születési helynél a szóközöket az oldal automatikusan kezeli, ne javísuk ki azt, ami automatikusan módosítva lett.)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv!

Tavaly minden gond nélkül tudtam adatot egyeztetni itt a Telekom adategyeztető oldalon . Az adataim kb 10 éve nem változtak és mégis azt írja nekem az oldal, hogy: "

A megadott adatok nem egyeznek a központi nyilvántartás adataival

Ellenőrizd, hogy

  • a kiválasztott okmányon szereplővel megegyezően adtad-e meg az adataidat,
  • érvényes-e még az az okmány, amit azonosításra használtál. 

Legalább 5x próbáltam mindannyiszor küldte az SMS-t, hogy köszöni, hogy az oldalon jártam. Ezzel nem vagyok kisegítve mert Február 14-én lejár az előfizetői státuszom. Gondom van az utazással  hogy felkeressek egy Telekom üzletet. Mit lehetne tenni?

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...