Kérdés

Tisztelt Telekom!

Magentás előfizető vagyok (TV, Telefon, Internet és Mobil). A mobil csomagom Mobil L + korlátlan NET. Telefonom: Huawei P30 Pro VOG-L29.

Bekapcsoltam a készülékemen a Wifi-hívás opciót. Preferált hálózatnak a mobilszolgáltatást kapcsoltam be.

Kettő kérdésem van:

1. Kell -e a Wifi-hívás miatt plusz havi és/vagy percdíjjat fizetnem és kell e aktiválnom a Telekom weboldalán is vagy ügyfélszolgálaton?

2. Ha át kapcsolom 4G vagy Wifi -re a preferált hálózatot, akkor drágább lesz a telefonálás?

Örömmel olvasnék erről a honlapjukon is és várom válaszukat itt vagy az email címemen:

csakalinuxjo@gmail.com

Üdvözlettel: Ilyés Nándor

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: csakalinuxjo

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

Hello @csakalinuxjo, be kell kapcsoltatnod a Ténél is (még valami tesztfázis van, így a honlapon, appban nem megy, csak telefonon vagy a honlapjukon elérhető chaten), és a VoLTE-hez hasonlóan ez lényegében csak egy hívástechnológia, semmi plusz díja nincs (ha a csomagodban díjmentes az adott hívás, akkor wifin is az, ha fizetős, akkor wifin is pont annyiba kerül, mint egyébként)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most