Üdv! Olyan problémám van hogy a délelőtti és a kora délutáni órákba nem tudom használni a közöségi oldalakat. Facebookon kértem segítséget a Telekom oldalán ott az a választ kaptam hogy a telefonszámom alapján az üzleti díj csomaghoz tartozom. Ha aktiválni szeretném a most ingyenesen kapott 10 Gb-t, be kell kapcsolni az adat bővítő opciót. Vettem is 1 Gb-ot mert az olvasottak alapján úgy gondoltam hogy úgy sikerült. Meg is jelent a képernyőn "sikeresen aktiváltuk" viszont ma még mindig nem volt netem. Elrontottam valamit és feleslegesen dobtam ki az ablakon 1490 ft-ot? Tudnátok nekem segíteni?
Kérdés
Nyüsz
Üdv! Olyan problémám van hogy a délelőtti és a kora délutáni órákba nem tudom használni a közöségi oldalakat. Facebookon kértem segítséget a Telekom oldalán ott az a választ kaptam hogy a telefonszámom alapján az üzleti díj csomaghoz tartozom. Ha aktiválni szeretném a most ingyenesen kapott 10 Gb-t, be kell kapcsolni az adat bővítő opciót. Vettem is 1 Gb-ot mert az olvasottak alapján úgy gondoltam hogy úgy sikerült. Meg is jelent a képernyőn "sikeresen aktiváltuk" viszont ma még mindig nem volt netem. Elrontottam valamit és feleslegesen dobtam ki az ablakon 1490 ft-ot? Tudnátok nekem segíteni?
Előre is köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.