Nyüsz

Mobilintrenet

Kérdés

Üdv! Olyan problémám van hogy a délelőtti és a kora délutáni órákba nem tudom használni a közöségi oldalakat. Facebookon kértem segítséget a Telekom oldalán ott az a választ kaptam hogy a telefonszámom alapján az üzleti díj csomaghoz tartozom. Ha aktiválni szeretném a most ingyenesen kapott 10 Gb-t, be kell kapcsolni az adat bővítő opciót. Vettem is 1 Gb-ot mert az olvasottak alapján úgy gondoltam hogy úgy sikerült. Meg is jelent a képernyőn "sikeresen aktiváltuk" viszont ma még mindig nem volt netem. Elrontottam valamit és feleslegesen dobtam ki az ablakon 1490 ft-ot? Tudnátok nekem segíteni? 

Előre is köszönöm! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Hello @Nyüsz, üzleti csomagoknál bármi előfordulhat, azok teljesen egyediek, szóval normál ügyfélként nem sok esélyünk van a kulisszák mögé látni. viszont mit értesz az alatt, hogy a délelőtti és a kora délutáni órákba nem tudod használni a közösségi oldalakat? máskor megy, csak ekkor nem? vagy egyébként sem érsz el semmit a neten?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most