ianlot

Megnövekedett ping

Kérdés

Sziasztok!

Néhány hete magyar és külföldi szerverek felé is megnőtt a pingem (plusz 20-40-es ping), valamint ha teljes sebességgel töltök lefelé, megszakad minden más online kapcsolat. (pl. offlineba lép a teamviewer, steam, discord stb.)

Játékszerveren 50-54 helyett 95-110,  magyar szerverek felé 18-20 helyett 38-40-es ping, hajnalban, éjjel, napközben is, a régi szokásos 20-as és 50-es értékre sosem csökken. Nem, nem használok wifit, kábelen megy minden, a hiba több géppel is fennáll, közvetlen routerre kötve a gépeket is. A nagyobb ping még speedtest.net-en is látszik, 18 helyett mér 36-38-at, Budapest Telekom szerverrel. A vírus miatt okozta forgalomnövekedéssel sem tudom összekapcsolni a problémámat, mivel az e-oktatás, home office időszaka javában zajlott, mikor nekem ez a problémám keletkezett.

Hívtam már az ügyfélszolgálatot kétszer, első alkalommal egy router csere volt, nem oldotta meg a problémát, második alkalommal már elosztót cseréltek a társasházunkban, valamint a helyi szervizessel kipróbáltuk, hogy átkonfigurálta az internet kapcsolatom sebességét alacsonyabb sebességre(100/25-ről 50-re), ez sem segített, valamint azt mondta, ő többet nem tud tenni, maximum a lakásba vezető kábelt kicseréltetni majd. Egyébként VDSL Internet, IPTV-vel, VoIP-al. IPTV-t + telefont lehúzva a routerről sem változik semmi.

Közben utánakérdeztem a városban néhány telekomos ismerősömnél, hogy náluk mi a helyzet. Mindenkinél fenn áll a nagyobb ping (4 embert kérdeztem, ebből 2 a szomszédom), egyik ismerősömnél a kapcsolat szakadozás is. Ebből kifolyólag valószínűleg a házunknál lévő elosztódoboztól a lakásig menő kábel cseréje sem fogja megoldani a problémámat. A helyi szervizes mást nem tud tenni állítása szerint (aki kijött a 1414-es telefonszámon történő hibabejelentés után). Ebben az esetben mégis mit tudok tenni? Hívjam fel újra a 1414-et, hogy hátha? Vagy szolgáltatót kell váltanom így 15 év után?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia ianlot! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most