Ugrás a tartalomhoz
  • 0

sagemcom


Kozso

Kérdés

Sziasztok!

 

A lent leírtakhoz még annyi, hogy régen cisco router volt, ugyanilyen környezetben és tök jól, hiba nélkül tette a dolgát... (ha egyszer valami működik, akkor nem kell csesztetni)

Remélem, itt kaphatok segítséget Tőletek....

Ma volt nálam egy szerelő - bocsánat: Technikus, de ő volt a 3. ebben az évben. Sajnos nem sikerült megoldani a nagy titkot, miszerint a router időszakosan, nem meghatározható körülmények között, egyszer csak elveszti az eszközöket (1 légtérben van 2 db laptop, 2 db telefon). A gépeken nem játszunk, csak dolgozunk - átlagos irodai alkalmazások. A routert, már kicserélték, az újat 1000 módon vizsgálták, beállították, át állították, stb. Ezek ellenére, továbbra is előfordul. 

Kérlek, adjatok tippet, hogy mi lehet a gond, mert a telekom szerelők nem(!!!) tudják...

Előre is köszönöm!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kozso
kiegészítés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Szia!

 

A hibanaplót láthatom valahol? Elnézést kérek, ha *****séget kérdezek, de laikus vagyok, viszont kíváncsi is.

Köszönöm, a segítséget és kérlek, ne értsd félre, amit most írok: a régi eszközzel semmi baj nem volt. Azért bosszant az egész, mert nem én kértem az eszköz cserét, nem jeleztem, hogy hiba van, stb, hanem a T. Telecom dönötött és cserélt. Azóta van a fent leírt gondom. Ehhez képest NEKEM KELLENE plusz ktgbe vernem magam azért, hogy az általam fizetett szolgáltatást azon a szinten tartsam, amire szerződtem??? Ez kb olxyan, hogy bérelek egy versenyautót, de ahhoz, hogy versenyezni tudjak - hát nekem kellene felturbózni a motort... (????). 

Előre is köszönöm a választ!  :)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2020. 05. 17. at 20:50, Kozso írta:

Szia!

 

A hibanaplót láthatom valahol? Elnézést kérek, ha *****séget kérdezek, de laikus vagyok, viszont kíváncsi is.

Köszönöm, a segítséget és kérlek, ne értsd félre, amit most írok: a régi eszközzel semmi baj nem volt. Azért bosszant az egész, mert nem én kértem az eszköz cserét, nem jeleztem, hogy hiba van, stb, hanem a T. Telecom dönötött és cserélt. Azóta van a fent leírt gondom. Ehhez képest NEKEM KELLENE plusz ktgbe vernem magam azért, hogy az általam fizetett szolgáltatást azon a szinten tartsam, amire szerződtem??? Ez kb olxyan, hogy bérelek egy versenyautót, de ahhoz, hogy versenyezni tudjak - hát nekem kellene felturbózni a motort... (????). 

Előre is köszönöm a választ!  :)

 

Webes adminisztrátori felületen keresd. Típusa válogatja, hol és milyen menüpont alatt érhető el...

A Telekom digitális elosztó egy extra szolgáltatás. Vannak szolgáltatók, ahol például csak egy ethernet végződést kapsz a többi az efi dolga. Régen a T-nél is volt, hogy kaptál egy modemet, a routolás pedig saját eszközzel ment.

Persze abban igazad van, ha már adnak egy eszközt, az menjen rendesen. Szerintem addig kérj újat, amíg a hiba fennáll. Ha kell akkor naponta. 72 órán túli hiba esetén pedig kötbér, amit a köv havi számlán jóváírhatnak.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...