Van egy NAS-om amin fut egy plex server. Most váltottam Telekomra és problémáim vannak az elérhetőségével, de csak a plex alkalmazásokban.
Bárhonnan elérem a plexemet a 32400-as porton, azonban a Plex alkalmazások amik a TV-n valamint a telefonon vannak azt mondják, hogy elérhetetlen a szerver. Ha újraindítom a NAS-t akkor működnek ezek ezekben az alkalmazásokban is egy ideig, de aztán újból elérhetetlenek a Plex alkalmazásból.
Ez idő alatt a böngészőben teljes mértékben elérhető a szerver a 32400-as porton, csak az alkalmazásokkal van probléma. Eddig nem volt semmilyen hiba amig más szolgáltatónál voltam (*****). A Plex szerveren azóta semmilyen hálózati vagy egyéb változás nem történt. Egyedül a szolgáltató váltás volt a változás. A port forwardingnál engélyeztem a 32400-at. De nem hiszem, hogy mást kellene csinálnom a telekomos routeren. Vagy igen?
Kérdés
istvan9022
Sziasztok,
Van egy NAS-om amin fut egy plex server. Most váltottam Telekomra és problémáim vannak az elérhetőségével, de csak a plex alkalmazásokban.
Bárhonnan elérem a plexemet a 32400-as porton, azonban a Plex alkalmazások amik a TV-n valamint a telefonon vannak azt mondják, hogy elérhetetlen a szerver. Ha újraindítom a NAS-t akkor működnek ezek ezekben az alkalmazásokban is egy ideig, de aztán újból elérhetetlenek a Plex alkalmazásból.
Ez idő alatt a böngészőben teljes mértékben elérhető a szerver a 32400-as porton, csak az alkalmazásokkal van probléma. Eddig nem volt semmilyen hiba amig más szolgáltatónál voltam (*****). A Plex szerveren azóta semmilyen hálózati vagy egyéb változás nem történt. Egyedül a szolgáltató váltás volt a változás. A port forwardingnál engélyeztem a 32400-at. De nem hiszem, hogy mást kellene csinálnom a telekomos routeren. Vagy igen?
A telekomos routerem: Sagemcom FAST3890V3
Tudnátok segíteni? Köszönöm
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.