Valaki tapasztalt már ilyet? IPTV-m van Sagemcom GW-vel. Helyi hálózaton használok jó néhány eszközt statikus IP címmel. Kb háromhete történt, hogy a wifi megbolondult, mindent eszköz eldobált. Másnap beakartam jelenteni, de reggelre rendesen működni látszott csak néhány eszközöm nem működött megfelelően. Kiderült, hogy más IP-ket kaptak mint ami be volt állítva. Semmi értesítést nem kaptam arról, hogy szoftver csere lesz vagy volt! Belépve a GW konfigjába egy teljesen más felület fogadott mint volt. A statikus IP-s lista viszont üres volt. Amúgy elég barátságos felületnek tűnt. Nem volt mit tenni a fontosabb eszközöket újra felvettem a listába. Rendben is volt. Majd később még a többit is hozzá akartam adni, ekkor ért a meglepetés. Az IPLan menü felülete egészen más lett ami a lényeg használhatatlan. Most Így néz ki: A másik, ami igen megváltozott a helyi hálózat topológia képe, íme most: Előtte igen szép áttekinhető volt. Azóta három kört futottam a Telekommal. Először felmérés után azt mondták találtak valami hibát kijönnek és kicserélik a modemet is. Majd másnap kaptam egy üzenetet: " Kedves Ügyfelünk! IPTV szolgáltatásával kapcsolatos 91186974.2 számú, 2020-07-22 15:42 időpontban bejelentett hiba elhárítása kapcsán szerelőnknek nem sikerült elérnie. Kérjük, hogy újabb időpont egyeztetéséhez hívja a 1414 ügyfélszolgálati számot! Megértését köszönjük! Üdvözlettel: Telekom" Otthon voltam, se személyesen se telefonon nem keresett senki!! Reklamáltam, megígérték, hogy újra keresnek de semmi. Megnéztem a hibajegyet, simán lezárták. Második kör: Vanda +2ügyintéző + egy szakértő. meghalgattak, nem értették mi a problémám. A szakértő kiderült, hogy fizetős, ha PC hiba vagy Windows problémám van. De mondom nekem a GW szoftverrel van bajom, az nem az ő asztala. Barátilag azt ajánlotta csináljak egy hardwer resetet mert lehet az Epromból hibásan töltődött be a szoftver. Ezzel kész. Csináltam, semmi változás. Újra bejelentettem: Ma kijön egy szerelő + modem csere. Ki is jött, csinált egy hardwer resetet, majd azt mondta, hogy szerinte böngésző probléma, nem jó a megjelenítés. De windowson is meg chrome-on is? Majd telefonon egy újabb szakértő: Minek akarok én IP címet kiosztani meg állítsam be az eszközön. Mikor elküldettem a képet, akkor azt mondta felesleges kicserélni az eszközt mert azon is ilyen lesz. Sőt, szerinte az övé is ilyen. Nem is lett csere. Kész. Ez így rendben van?!
Kérdés
FeriPapa
Valaki tapasztalt már ilyet?
IPTV-m van Sagemcom GW-vel. Helyi hálózaton használok jó néhány eszközt statikus IP címmel. Kb háromhete történt, hogy a wifi megbolondult, mindent eszköz eldobált. Másnap beakartam jelenteni, de reggelre rendesen működni látszott csak néhány eszközöm nem működött megfelelően. Kiderült, hogy más IP-ket kaptak mint ami be volt állítva. Semmi értesítést nem kaptam arról, hogy szoftver csere lesz vagy volt! Belépve a GW konfigjába egy teljesen más felület fogadott mint volt. A statikus IP-s lista viszont üres volt. Amúgy elég barátságos felületnek tűnt. Nem volt mit tenni a fontosabb eszközöket újra felvettem a listába. Rendben is volt. Majd később még a többit is hozzá akartam adni, ekkor ért a meglepetés. Az IPLan menü felülete egészen más lett ami a lényeg használhatatlan. Most Így néz ki:
A másik, ami igen megváltozott a helyi hálózat topológia képe, íme most:
Előtte igen szép áttekinhető volt.
Azóta három kört futottam a Telekommal. Először felmérés után azt mondták találtak valami hibát kijönnek és kicserélik a modemet is. Majd másnap kaptam egy üzenetet:
" Kedves Ügyfelünk! IPTV szolgáltatásával kapcsolatos 91186974.2 számú, 2020-07-22 15:42 időpontban bejelentett hiba elhárítása kapcsán szerelőnknek nem sikerült elérnie. Kérjük, hogy újabb időpont egyeztetéséhez hívja a 1414 ügyfélszolgálati számot! Megértését köszönjük! Üdvözlettel: Telekom"
Otthon voltam, se személyesen se telefonon nem keresett senki!!
Reklamáltam, megígérték, hogy újra keresnek de semmi. Megnéztem a hibajegyet, simán lezárták.
Második kör: Vanda +2ügyintéző + egy szakértő. meghalgattak, nem értették mi a problémám. A szakértő kiderült, hogy fizetős, ha PC hiba vagy Windows problémám van. De mondom nekem a GW szoftverrel van bajom, az nem az ő asztala. Barátilag azt ajánlotta csináljak egy hardwer resetet mert lehet az Epromból hibásan töltődött be a szoftver. Ezzel kész. Csináltam, semmi változás.
Újra bejelentettem: Ma kijön egy szerelő + modem csere. Ki is jött, csinált egy hardwer resetet, majd azt mondta, hogy szerinte böngésző probléma, nem jó a megjelenítés. De windowson is meg chrome-on is? Majd telefonon egy újabb szakértő: Minek akarok én IP címet kiosztani meg állítsam be az eszközön. Mikor elküldettem a képet, akkor azt mondta felesleges kicserélni az eszközt mert azon is ilyen lesz. Sőt, szerinte az övé is ilyen.
Nem is lett csere. Kész.
Ez így rendben van?!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.