Valaki tapasztalt már ilyet? IPTV-m van Sagemcom GW-vel. Helyi hálózaton használok jó néhány eszközt statikus IP címmel. Kb háromhete történt, hogy a wifi megbolondult, mindent eszköz eldobált. Másnap beakartam jelenteni, de reggelre rendesen működni látszott csak néhány eszközöm nem működött megfelelően. Kiderült, hogy más IP-ket kaptak mint ami be volt állítva. Semmi értesítést nem kaptam arról, hogy szoftver csere lesz vagy volt! Belépve a GW konfigjába egy teljesen más felület fogadott mint volt. A statikus IP-s lista viszont üres volt. Amúgy elég barátságos felületnek tűnt. Nem volt mit tenni a fontosabb eszközöket újra felvettem a listába. Rendben is volt. Majd később még a többit is hozzá akartam adni, ekkor ért a meglepetés. Az IPLan menü felülete egészen más lett ami a lényeg használhatatlan. Most Így néz ki: A másik, ami igen megváltozott a helyi hálózat topológia képe, íme most: Előtte igen szép áttekinhető volt. Azóta három kört futottam a Telekommal. Először felmérés után azt mondták találtak valami hibát kijönnek és kicserélik a modemet is. Majd másnap kaptam egy üzenetet: " Kedves Ügyfelünk! IPTV szolgáltatásával kapcsolatos 91186974.2 számú, 2020-07-22 15:42 időpontban bejelentett hiba elhárítása kapcsán szerelőnknek nem sikerült elérnie. Kérjük, hogy újabb időpont egyeztetéséhez hívja a 1414 ügyfélszolgálati számot! Megértését köszönjük! Üdvözlettel: Telekom" Otthon voltam, se személyesen se telefonon nem keresett senki!! Reklamáltam, megígérték, hogy újra keresnek de semmi. Megnéztem a hibajegyet, simán lezárták. Második kör: Vanda +2ügyintéző + egy szakértő. meghalgattak, nem értették mi a problémám. A szakértő kiderült, hogy fizetős, ha PC hiba vagy Windows problémám van. De mondom nekem a GW szoftverrel van bajom, az nem az ő asztala. Barátilag azt ajánlotta csináljak egy hardwer resetet mert lehet az Epromból hibásan töltődött be a szoftver. Ezzel kész. Csináltam, semmi változás. Újra bejelentettem: Ma kijön egy szerelő + modem csere. Ki is jött, csinált egy hardwer resetet, majd azt mondta, hogy szerinte böngésző probléma, nem jó a megjelenítés. De windowson is meg chrome-on is? Majd telefonon egy újabb szakértő: Minek akarok én IP címet kiosztani meg állítsam be az eszközön. Mikor elküldettem a képet, akkor azt mondta felesleges kicserélni az eszközt mert azon is ilyen lesz. Sőt, szerinte az övé is ilyen. Nem is lett csere. Kész. Ez így rendben van?!
Posztolva ekkor:
Valaki tapasztalt már ilyet?


IPTV-m van Sagemcom GW-vel. Helyi hálózaton használok jó néhány eszközt statikus IP címmel. Kb háromhete történt, hogy a wifi megbolondult, mindent eszköz eldobált. Másnap beakartam jelenteni, de reggelre rendesen működni látszott csak néhány eszközöm nem működött megfelelően. Kiderült, hogy más IP-ket kaptak mint ami be volt állítva. Semmi értesítést nem kaptam arról, hogy szoftver csere lesz vagy volt! Belépve a GW konfigjába egy teljesen más felület fogadott mint volt. A statikus IP-s lista viszont üres volt. Amúgy elég barátságos felületnek tűnt. Nem volt mit tenni a fontosabb eszközöket újra felvettem a listába. Rendben is volt. Majd később még a többit is hozzá akartam adni, ekkor ért a meglepetés. Az IPLan menü felülete egészen más lett ami a lényeg használhatatlan. Most Így néz ki:
A másik, ami igen megváltozott a helyi hálózat topológia képe, íme most:
Előtte igen szép áttekinhető volt.
Azóta három kört futottam a Telekommal. Először felmérés után azt mondták találtak valami hibát kijönnek és kicserélik a modemet is. Majd másnap kaptam egy üzenetet:
" Kedves Ügyfelünk! IPTV szolgáltatásával kapcsolatos 91186974.2 számú, 2020-07-22 15:42 időpontban bejelentett hiba elhárítása kapcsán szerelőnknek nem sikerült elérnie. Kérjük, hogy újabb időpont egyeztetéséhez hívja a 1414 ügyfélszolgálati számot! Megértését köszönjük! Üdvözlettel: Telekom"
Otthon voltam, se személyesen se telefonon nem keresett senki!!
Reklamáltam, megígérték, hogy újra keresnek de semmi. Megnéztem a hibajegyet, simán lezárták.
Második kör: Vanda +2ügyintéző + egy szakértő. meghalgattak, nem értették mi a problémám. A szakértő kiderült, hogy fizetős, ha PC hiba vagy Windows problémám van. De mondom nekem a GW szoftverrel van bajom, az nem az ő asztala. Barátilag azt ajánlotta csináljak egy hardwer resetet mert lehet az Epromból hibásan töltődött be a szoftver. Ezzel kész. Csináltam, semmi változás.
Újra bejelentettem: Ma kijön egy szerelő + modem csere. Ki is jött, csinált egy hardwer resetet, majd azt mondta, hogy szerinte böngésző probléma, nem jó a megjelenítés. De windowson is meg chrome-on is? Majd telefonon egy újabb szakértő: Minek akarok én IP címet kiosztani meg állítsam be az eszközön. Mikor elküldettem a képet, akkor azt mondta felesleges kicserélni az eszközt mert azon is ilyen lesz. Sőt, szerinte az övé is ilyen.
Nem is lett csere. Kész.
Ez így rendben van?!
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon