Em. N.

ügyintézés

Kérdés

4G SIM kártyám aktiválása helyett az ügyintéző gúnyolódott rajtam
Miután bediktáltam születési adataimat valamint személyigazolvány számom rákérdezett magyar állampolgár vagyok-e. (külföldi a vezetéknevem).
Érvényes magyar személyigazolványom nem volt számára elfogadható a kártya beaktiválásához. Végül nem volt hajlandó beaktiválni a kártyát és arra kért személyesen menjek szaküzletbe.  A kártyát később egy kollégája probléma nélkül aktiválta ugyanazon adatokkal.  Az első ügyintéző gúnyolódott a személyemen, a származásomon, rajtam.
Hol tehetek panaszt?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Üdv! 

Ilyen jellegű panasz megtételéhez az Írjon nekünk formot javaslom. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Illetve itt találsz további részleteket a Telekom panaszkezelési folyamatáról:

https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/problemam-van/reklamacio

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most