Kérdés

Szombaton lecserélték a modemem Sagemcom-ra. Ezzel megszűnt a majd egy éves IPTV képtöredezés és -megállás. Úgy megörültem, hogy hétfőn előfizettem a Moziklub-os csomagra.

Tudja valaki, hogy lehet a Moziklub vételét tunigolni, mert gyakran el sem indul, csak köröz és köröz, nem sikerül a betöltés, „próbáld újra” üzenet érkezik, a Moziklub-ot indítva a Videotéka válaszol, hogy most nem alkalmas neki, ha bejön a tartalomjegyzék, a filmek előképei mellett nem jön be a tartalmat ismertető szöveg, stb.

Három nap alatt annyiszor indítottam újra a modemet, a SetTopBox-okat és az újraindítás miatt a Strong-ot, mint egy év alatt soha.

Írtam a Telekomnak, de még nem kerültem a válaszadásnál sorra. SEGÍTSETEK!!!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most