Szombaton lecserélték a modemem Sagemcom-ra. Ezzel megszűnt a majd egy éves IPTV képtöredezés és -megállás. Úgy megörültem, hogy hétfőn előfizettem a Moziklub-os csomagra.
Tudja valaki, hogy lehet a Moziklub vételét tunigolni, mert gyakran el sem indul, csak köröz és köröz, nem sikerül a betöltés, „próbáld újra” üzenet érkezik, a Moziklub-ot indítva a Videotéka válaszol, hogy most nem alkalmas neki, ha bejön a tartalomjegyzék, a filmek előképei mellett nem jön be a tartalmat ismertető szöveg, stb.
Három nap alatt annyiszor indítottam újra a modemet, a SetTopBox-okat és az újraindítás miatt a Strong-ot, mint egy év alatt soha.
Írtam a Telekomnak, de még nem kerültem a válaszadásnál sorra. SEGÍTSETEK!!!!!
Kérdés
e095
Szombaton lecserélték a modemem Sagemcom-ra. Ezzel megszűnt a majd egy éves IPTV képtöredezés és -megállás. Úgy megörültem, hogy hétfőn előfizettem a Moziklub-os csomagra.
Tudja valaki, hogy lehet a Moziklub vételét tunigolni, mert gyakran el sem indul, csak köröz és köröz, nem sikerül a betöltés, „próbáld újra” üzenet érkezik, a Moziklub-ot indítva a Videotéka válaszol, hogy most nem alkalmas neki, ha bejön a tartalomjegyzék, a filmek előképei mellett nem jön be a tartalmat ismertető szöveg, stb.
Három nap alatt annyiszor indítottam újra a modemet, a SetTopBox-okat és az újraindítás miatt a Strong-ot, mint egy év alatt soha.
Írtam a Telekomnak, de még nem kerültem a válaszadásnál sorra. SEGÍTSETEK!!!!!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.