Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Moziklub


e095

Kérdés

Szombaton lecserélték a modemem Sagemcom-ra. Ezzel megszűnt a majd egy éves IPTV képtöredezés és -megállás. Úgy megörültem, hogy hétfőn előfizettem a Moziklub-os csomagra.

Tudja valaki, hogy lehet a Moziklub vételét tunigolni, mert gyakran el sem indul, csak köröz és köröz, nem sikerül a betöltés, „próbáld újra” üzenet érkezik, a Moziklub-ot indítva a Videotéka válaszol, hogy most nem alkalmas neki, ha bejön a tartalomjegyzék, a filmek előképei mellett nem jön be a tartalmat ismertető szöveg, stb.

Három nap alatt annyiszor indítottam újra a modemet, a SetTopBox-okat és az újraindítás miatt a Strong-ot, mint egy év alatt soha.

Írtam a Telekomnak, de még nem kerültem a válaszadásnál sorra. SEGÍTSETEK!!!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...