A meglévő előfizetésünkhöz rendeltünk 2 db új Telekom TV előfizetést 5 db TV készülékre. Beszerelés során közölték, hogy 5 készülék esetén nem tudnak Androidos SmartBox-ot adni, mivel csak 3 készülékig jár. Így nem tudom igénybe venni az új Telekom TV szolgáltatásait (4K, applikációk letöltése).
Én nem IPTV-t, hanem az új Telekom TV előfizetést rendeltem. Sajnos a megrendeléskor sem közölték, hogy 5 db TV készülékre nem lehet új Telekom TV előfizetést rendelni.
Kérem szíveskedjen tanácsot adni, hogy hogy tudnám 5 db készülék esetén legalább 3 db TV-re igénybe venni az új Telekom TV szolgáltatásait.
Kérdés
Telekom ügyfél
Tisztelt Telekom Szakértő!
A meglévő előfizetésünkhöz rendeltünk 2 db új Telekom TV előfizetést 5 db TV készülékre. Beszerelés során közölték, hogy 5 készülék esetén nem tudnak Androidos SmartBox-ot adni, mivel csak 3 készülékig jár. Így nem tudom igénybe venni az új Telekom TV szolgáltatásait (4K, applikációk letöltése).
Én nem IPTV-t, hanem az új Telekom TV előfizetést rendeltem. Sajnos a megrendeléskor sem közölték, hogy 5 db TV készülékre nem lehet új Telekom TV előfizetést rendelni.
Kérem szíveskedjen tanácsot adni, hogy hogy tudnám 5 db készülék esetén legalább 3 db TV-re igénybe venni az új Telekom TV szolgáltatásait.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.