Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom TV SmartBox


Telekom ügyfél

Kérdés

Tisztelt Telekom Szakértő!

A meglévő előfizetésünkhöz rendeltünk 2 db új Telekom TV előfizetést 5 db TV készülékre. Beszerelés során közölték, hogy 5 készülék esetén nem tudnak Androidos SmartBox-ot adni, mivel csak 3 készülékig jár. Így nem tudom igénybe venni az új Telekom TV szolgáltatásait (4K, applikációk letöltése).

Én nem IPTV-t, hanem az új Telekom TV előfizetést rendeltem. Sajnos a megrendeléskor sem közölték, hogy 5 db TV készülékre nem lehet új Telekom TV előfizetést rendelni.

Kérem szíveskedjen tanácsot adni, hogy hogy tudnám 5 db készülék esetén legalább 3 db TV-re igénybe venni az új Telekom TV szolgáltatásait.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...