2021.11.12-én rendeltem telefont ami akkor raktáron volt, az otthoni előfizetésemet megújítva.
A TV szolgáltatás fog változni IPTV Szuper Családi HD díjcsomag helyett IPTV Szuper Családi Mozi díjcsomag (1 tévén, IPTV első HD STB Felvétel opcióval, MoziKlub, 2 év hűséggel megújított szolgáltatás).
Kaptam is visszaigazoló emailt, hogy sikeres igénybejelentés rendelésszámmal.
Később 11.14-én kaptam egy smst, hogy a telefon amit rendeltem jelenleg nem elérhető és fognak értesíteni.
Ilyenkor ugye nem törlődik a megrendelés, hanem úgy mond sorban áll. Szóval, ha elérhető lesz a készülék keresni fognak.
Kérdés
AKViktória
2021.11.12-én rendeltem telefont ami akkor raktáron volt, az otthoni előfizetésemet megújítva.
A TV szolgáltatás fog változni IPTV Szuper Családi HD díjcsomag helyett IPTV Szuper Családi Mozi díjcsomag (1 tévén, IPTV első HD STB Felvétel opcióval, MoziKlub, 2 év hűséggel megújított szolgáltatás).
Kaptam is visszaigazoló emailt, hogy sikeres igénybejelentés rendelésszámmal.
Később 11.14-én kaptam egy smst, hogy a telefon amit rendeltem jelenleg nem elérhető és fognak értesíteni.
Ilyenkor ugye nem törlődik a megrendelés, hanem úgy mond sorban áll. Szóval, ha elérhető lesz a készülék keresni fognak.
Köszönöm.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.