Mamci Posztolva ekkor: 2021. december 2. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2021. december 2. Régen léptem be a telekom honlapon a felületemre. Sajnos nem sikerül, csak tölt és tölt órákon át. Jók a belépési adatok. Köszönöm ha valaki segít miről maradhattam le. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom JuditT Posztolva: 2021. december 3. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2021. december 3. Szia! Kérjük, hogy töröld a böngészési előzményeket. Ezt követően próbáld meg a bejelentkezést. Javasoljuk a chrome böngésző használatát. ^Judit Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Mamci Posztolva: 2021. december 3. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2021. december 3. Köszönöm. Amit írtál sajnos arra nem javult meg. Viszont ma nem a fiókomból, hanem a telekom felületéről próbaképen egy dominó adategyeztetést végrehajtottam, és mit látok, ott találtam magamat a fiókomban de csak azzal az egy előfizetéssel. aztán összerendeltem a korábbi fiókom adataival, és az összes előfizetés odakerült. Azóta be tudok lépni rendesen. Szerintem mégegyszer nem tudnám ezt megcsinálni, de jó érzés töltött el. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Mamci Posztolva: 2021. december 3. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2021. december 3. *próbaképpen Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Mamci
Régen léptem be a telekom honlapon a felületemre. Sajnos nem sikerül, csak tölt és tölt órákon át. Jók a belépési adatok.
Köszönöm ha valaki segít miről maradhattam le.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.